Terug naar overzicht
sorry is in 2015
Ik denk niet dat je dan op het gemeentehuis terecht kan. Qua feestzalen zal dat waarschijnlijk niet zo'n probleem zijn, dus als je dan eventueel een dag vroeger op het gemeentehuis trouwt kan dat perfect. Maar is er een speciale reden dat jullie dan willen trouwen, want ik kan me voorstellen, dat er dan veel mensen op reis zullen zijn?
mijn vriend zit in den bouw en heeft dan nadien 3 weken verlof he
nee gemeentehuis is dan niet open hier wilde ik ook 11juli2015 dus nu verzet naar een weekje vroeger. maar feestzalen zijn wel open
mijn vriend zou het ook willen verzetten na 4 juli ma weet zo nie goed
Wij wilden dit jaar op 11 juli trouwen (omdat die datum nog vrij was qua zaal) Ik wist dadelijk waarom nadat ik naar 2 gemeentebesturen belde: Sorry, mevrouw dan werken wij niet dat is een feestdag!!!!Dus ik vrees ervoor meid :-)
inderdaad heb gebeld naar het gemeentehuis en ze zijn nie open, wat nu :-(
Wij zullen trouwen op 11 juli 2015. Wij zullen een trouwweekend doen ipv 1 dag. Op vrijdag 10 juli zullen we trouwen voor het gemeentehuis. Daarna gaan we richting feestzaal en overnachten we daar met de dichte familie/vrienden. Op 11 juli houden we een ceremonie bij de feestzaal met aansluitend een receptie en avondfeest met bbq. Alle gasten kunnen zaterdag overnachten in de feestzaal en zondag zal er nog voor iedereen een uitgebreid ontbijt zijn. We zijn achteraf blij dat we dit op deze manier zullen doen. We hebben een volledig weekend om te genieten van onze trouw. Ook zullen we van alles kunnen genieten en hoeven we ons niet een hele dag te `haasten´. Misschien kunnen jullie ook een dagje ervoor trouwen op het gemeentehuis? Grtjs