Terug naar overzicht
Hello,
Waar kan ik het beste gaan kijken voor trouwschoenen, die ook wel betaalbaar zijn?
Groetjes
Ik ga ze wellicht bestellen via Zalando. Ze hebben verschillende trouwschoenen van goede merken. Heb ook goede ervaring met de bestellingen en eventuele retourzendingen via deze site. Gewoon eens zoeken op de term trouwschoenen bij hen. Groetjes
Ik ga gewoon achter witte pumps gaan denkik. Kosten 50 euro en kan ik blijven voortdragen. Mijn jurk kost al veel en aan schoenen die je amper ziet onder kleed wil ik liever geen 165 euro gaan betalen.Als je begrijpt wat ik bedoel :)
Hoi Karin,ik ben ook niet het type om teveel uit te geven voor een product.Maar het is heel belangrijk dat je een hele huwelijksdag zonder blaren of pijnlijke voeten kan rondlopen..Hou hier dus rekening mee.De meeste bruidjes geven een fortuin uit aan hun jurk maar genieten amper van "de" dag omdat hun voeten pijn doen...
Hey Karin,Je moet eens gaan kijken op de website van Elsa coloured Shoes, ze hebben er bruidsschoenen van verschillende merken: www.elsacolouredshoes.com . Je kan er wel geen schoenen online bestellen dat kan enkel via hun verdelers. De bruidszaak waar ik mijn kleed laat ontwerpen en maken (November Styling) is er verdeler van en je kan ze bij hen passen (ook zonder er een bruidsjurk te kopen).