Terug naar overzicht
Hallo iedereen,
Na een prachtig huwelijk te hebben gehad en het nieuwe jaar ingezet met het kopen van een bouwgrond hebben wij besloten enkele spulletjes van onze trouw te verkopen.
- 4 grote witte paraplu's (wij hebben ze niet nodig gehad) prijs: 10 euro/stuk
- ringkussen prijs: 10 euro
- 2 rode lopers (eentje van 8m lang op 1m breed en eentje van 3m lang op 1 m breed) prijs: 30 euro (samen af te halen)
- gouden kader (gebruikt voor de ontvangst van de gasten) prijs: 50 euro
Indien interesse, graag een mailtje naar nath_vd@hotmail.com voor eventuele foto's.
Hey Nathalie, Wat heb je nog allemaal en van welke regio ben je?
Hey Nathalie,
Wat heb je nog allemaal en van welke regio ben je?
Ik heb nog alles en wij zijn van West-Vlaanderen (regio Izegem)
is het duo paraplu ?
Hey, Wij van provincie Antwerpen dus dat is wat ver om te komen ophalen. Sorry.
Hey,
Wij van provincie Antwerpen dus dat is wat ver om te komen ophalen. Sorry.
Heb wel interessen in de rode lopers .. Ben van Lommel maar volgende week zaterdag ga ik naar Izegem (Fede Di Oro) Dus zou het wel ideaal zijn?Groetjes
Ine, bedoel je 11 jan? Dan ben ik thuis.
Ja ik bedoel 11 januari , ik moet dan om 14:30u bij de juwelier zijn. Misschien dat ik daarna even kan langskomen ?Daarvoor is moeilijk ..Groetjes,InePs: het zijn toch lopers die buiten kunnen liggen? Want heb er 1tje besteld met opschrift via internet en is blijkbaar van dun stof dus gaat zo waaien :( Echt een miskoop.
Ine, Ik ben dan thuis dus kom gerust langs. Ik geef je via prive bericht ons adres door. Het zijn inderdaad lopers die buiten kunnen liggen en ze zijn toch blijven liggen die dag :-)groetjes
Verkoop je nog steeds die paraplus of zijn ze al verkocht?
Ze zijn nog te koop Stephanie