TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
sandrine
14-3-2014
|
5-1-2014 12:18:21
er zijn hier sommige die een jurk hebben gekocht bij jjs house,ik was dit ook van plan,maar het online gedoe vertrouw ik niet,wat als je jurk te groot of te klein is?je kan ze moeilijk terugzenden naar japan?want daar worden al de jurken van jjs house gemaakt.en een naaister vinden om je jurk aan te passen kost ook centen,en je kan je jurk niet passen,wat als je vind dat het jou niet sta? ik heb hier ook ergens gelezen dat iemand via internet een jurk kocht en ze vond dat het haar niet stond dus verkoopt ze haar jurk. wat je wel kan doen is naar een outlet bruidswinkel gaan in de buurt mss eens googlen. ik ben bij chinelle (kortrijk) geweest en ipv 800 euro heb ik 350 euro betaald normaal was het 50% korting maar ze gaf me nog 10% extra. bij youniek naar schijnt heb je ook goedkopere jurken,ik hoor hier veel goeds van de bruiden over youniek. anders 2de hands op kapaza of 2de hands.be je kan tenminste de jurk passen en zo kan je zien of ze je staat of niet. nu ja het is jou keuze uiteraard. alvast veel succes met de zoektocht :)
|
|
Ann
27-9-2014
|
5-1-2014 12:31:08
mijn schoonzus heeft haar jurk gehaald in een outlet in maasmechelen. zeer goede hulp en ze hebben ook nieuwe collectie, met de outlet moet je natuurlijk geluk hebben ;) http://www.novabruidsmode.be/outlet veel succes met de zoektocht, wij trouwen ook in september dit jaar ;)
|
|
barbara
4-7-2015
|
5-1-2014 12:42:32
dag bruidje, weet nie van waar je bent maar bij mia monta is het schappelijk van prijs. zit is in zottegem
|
|
Alexandra
14-9-2013
|
5-1-2014 12:49:05
JJHouse lijkt heel verleidelijk, en ik kan me voorstellen dat er mensen zijn die hier wel een heel goede koop kunnen doen. Nadelen die ik gelezen heb zijn: - Je kan niet ruilen - De kwaliteit is niet altijd even schitterend blijkbaar - Soms betaal je gigantische douanekosten voor het importeren van je jurk (al lijken sommigen hieraan te ontsnappen).
Ik heb de mijne gekocht (laten maken eigenlijk) bij Youniek in Turnhout. Ze hebben jurken vanaf 399€, en retouches voor max. 10% van de prijs van je jurk. Zeker de moeite om eens te gaan zien, ik vond mijn kleed echt perfect, en dat voor een fractie van de prijs van een couturejurk!
|
|
sanne
6-9-2014
|
5-1-2014 13:54:55
Ik ga zaterdag met mijn mama naar een outletwinkel in Eindhoven. De prijzen van trouwjurken zitten daar tussen 300 en 900 euro. :)
|
|
Nele
27-9-2014
|
5-1-2014 14:49:36
Hey Sofie,
Ik heb mijn kleedje besteld (laten maken) bij November Styling, een echte couturejurk dus en heel redelijk van prijs. Gezien het echt maatwerk is en je dus je eigen ideeën erin laat verwerken is het een echte unieke jurk geworden. Zeker de moeite om eens te bekijken. Ik ben zelf alle bruidswinkels in Limburg afgegaan en uiteindelijk bij November Styling mijn keuze gemaakt. Veel succes alvast! :)
|
|
sofie
12-9-2014
|
5-1-2014 15:27:49
Bedankt voor de tips! De zoektocht kan beginnen...
|
|
sabine
|
5-1-2014 18:35:18
Sofie,
Vorig jaar hebben mijn dochter en ik elk een jurk besteld, via Light In de Box, ook een Chineese webshop. En buiten onze verwachtingen om, waren die perfect op maat, de kleur en afwerking zoals we willen, ingemaakte BH, enz. Het waren suitekleedjes. Voor die prijs- kwaliteitsverhouding kun je dit in België niet krijgen, denk ik, zelf met de douanekost er bovenop. De leveringstermijn was ongeveer 3 weken, denk ik en de douanekost ongeveer 30%. Succes in je zoektocht!
|
|
tinne
23-5-2014
|
6-1-2014 18:15:38
Het mijne komt van victorias bruidsmode en heb het 300 euro betaald. Is een heel lieve en vriendelijke dame,ze doet de winkel bij haar thuis en werkt met kleedjes van vorige collecties. Het is wel in Neerpelt ,weet niet van waar je bent.
|
|
|
|
Op zoek naar de jurk van je dromen ?
in Deurne |
Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres!
in Merksem |
Bruidsmode op maat tegen de laagste prijs
in turnhout |
Wij staan voor het leveren van een zeer hoge kwaliteit en worden door onze bruiden gemiddeld gewaardeerd met een 9.1.
in Vlaardingen |
De grootste bruidsmode outlet van Belgie
in Lommel |
SOLDEN
in Kortrijk |
Huwen is een uniek moment in je leven
in Kortrijk |
Bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen
in Sint-Niklaas |
|