Nu Online
Momenteel zijn er 479 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

OMG

5-1-2014 12:14:30
onze teller zegt nog 18 dagen en 11 uren en 47 minuten...

Dat is pas stressen ;-)

volgende week dinsdag mn kleed nog s gaan passen en de meiden hun kleedjes correct laten aanpassen...
Verder nog n hele to do lijst en telkens ik iets schrap, komen er precies weer dingen bij... (never ending story)

Nog bruidjes die in t heel kort trouwen en voelen jullie de stress ook al zo?

X Ann

Ann
24-1-2014
Meld misbruik

Reacties: 7 | Gelezen: 518

sandrine
14-3-2014
 Meld misbruik5-1-2014 12:23:30

hey wij hebben nog zo 67 dagen te gaan en ook 11uur en 38 minuten ;)
het begint toch wa te komen nu hoor,ik zit overal te piekeren dat we nooit klaar zullen zijn tegen dan,dat ik iets,weet ik veel wat maar iets zal mislopen hebben en zal vergeten te doen.
da wachten op de antwoorden van de uitgenodigden vind ik heel lastig.
heb weinig geduld en van zo vroeg mogelijk ik alle antwoorden heb,zo vroeg mogelijk ik weer kan beginnen aan mijn to do lijst ;)
voor de rest is het puur wachten.
ik wens je alvast veel succes verder en geniet van je voorbereidingen,want zie bin ier en 18 dagen is het voorbij :)
liefs sandrine xx

Marie
25-1-2014
 Meld misbruik5-1-2014 13:15:06

Hier nog 1 dagje langer te gaan. Ik kijk er enorm naar uit, maar soms geraak ik toch ook wel wat in paniek van de to do lijst. Zal wel allemaal in orde komen, maar is toch spannend. Op 20/01 trouwen we al voor de wet. Kunnen we al een beetje oefenen :-)

Succes nog en veel plezier op je grote dag!!

Sarah
26-4-2014
 Meld misbruik5-1-2014 14:09:32

inderdaad OMG! Nu komt het wel heel snel dichterbij voor jullie!

Ik had ook al een licht paniekerig gevoel op 1 januari... voordien was het steeds 'ach het is pas volgend jaar'.. maar nu is het dit jaar! Hellup!

Nog veel succes met de voorbereidingen en geniet van jullie dag!

krista
9-8-2013
 Meld misbruik5-1-2014 15:41:03

Oh spannend Ann,
nu begint het echt voor jullie af te korten he :-).
Je bent er al lang genoeg mee bezig, ik ben zeker dat jullie een top dag gaan beleven.
Geniet nog maar van je voorbereidingen want voor je het weet is je dag daar, en dan is het superveel genieten want die vliegt ook om..
Hier al 149 dagen + op de teller =:D. X

kevin
14-6-2014
 Meld misbruik5-1-2014 23:23:25

hey ann

hier staat het nog op 159 dagen,

maar voor mij is het al spannend aftellen sinds mijn aanzoek,

mensen die nog niet gepland hebben om te gaan trouwen beseffen echt niet hoeveel er bij komt kijken he.

bij ons moet er ook nog zo veel gedaan worden,en het is een beetje frustrerend om dat klokje dan te zien aftellen :-)

maar kijk er echt naar uit....

succes nog en veel plezier op jullie D-DAY

x kevin

Ilvy
18-7-2014
 Meld misbruik6-1-2014 7:03:24

Hoe spannend seg :-) In ieder geval al veel succes en vooral nog genieten.
Ik kijk in ieder geval al uit naar het verhaal van de dag zelf. :-)

Ann
24-1-2014
 Meld misbruik6-1-2014 14:31:55

verslag dag zelf komt zeker!

bedankt voor jullie medeleven! ;-)

x Ann

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...