Nu Online
Momenteel zijn er 617 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

de typische vrouwenkwaaltjes :(

5-1-2014 12:30:34
Hoi bruiden en vrouwen ;)

Ik zit voornamelijk erg met iets in.
Het maandelijks bezoek voor de vrouw.
Vandaag is mijn eerste dag van mijn bezoek en ik heb ze zoals de meesten 7 dagen,eigenlijk 8.
Mijn cyclus is weer wa opgeschoven,en zit ermee in dat ik mijn bezoek zal hebben tegen 14 maart :(
Wat ik uiteraard helemaal niet zie zitten.
Vooral bang dat mijn trouwkleed besmeurd zal zijn met bloed :'( door een of andere lek.
En die buikpijn tijdens je regels,niet te harden soms.
Zie da echt nie zitten om me buikkrampen te trouwen hoor.
Zijn er nog onder jullie dit dit meegemaakt hebben op jullie trouw,wat hebben jullie dan gedaan om die dingen te voorkomen en die buikpijn te verlossen?
De vent zegt met een tampon en een maandverband rondlopen,maar zie da nie echt zitten hoor.
dus zit even met mijn handen in het haar :(
liefs sandrine xx

sandrine
14-3-2014
Meld misbruik

Reacties: 9 | Gelezen: 940

Alexandra
14-9-2013
 Meld misbruik5-1-2014 12:42:53

De pil nemen en zo je regels (of maandelijks bezoek, als je het zo wil noemen ;-) ) uitstellen? Zo heb ik het gedaan...

sandrine
14-3-2014
 Meld misbruik5-1-2014 13:18:11

ik neem geen pil,ik laat me binnenkort sterilleseren,dus we moeten gewoon wat voorzichtig zijn,wat tot nu toe gelukt is ;)
maar heb je dan geen pil die je 1 maal moet nemen of een dag of 2 en nie ne hele strip om de regels wa korter te maken.

Dorothy
15-3-2014
 Meld misbruik5-1-2014 13:25:21

Geen flauw idee of je zo een pil hebt.
Ik heb een spiraal, dus ben ervan verlost voor 5 jaar :-)
Tegen die buikkrampen kan je een Brufen nemen, dat helpt meestal wel heel goed, maar tegen de rest... geen idee.

sandrine
14-3-2014
 Meld misbruik5-1-2014 13:47:23

als ik nu tel zou ik men regels moeten hebben tot en met 11 januari,maar als mijn syclus steeds opschuif sta ik daar.dus gewoon hopen da mijn syclus nu nie weer verander bin ier en 2 maand :s

Sarah
26-4-2014
 Meld misbruik5-1-2014 13:50:03

Hoi,

Je kan bij de dokter speciale pilletjes krijgen (geen echte 'pil') zodat je je maandstonden kan uitstellen.

Ik heb dit nog genomen toen ik nog vrijgezel was en op reis ging. Ik nam geen andere anticonceptie aangezien ik toen toch single was.

Ideale oplossing! Zeker eens langsgaan bij je huisdokter!

sanne
6-9-2014
 Meld misbruik5-1-2014 14:01:46

Ik zou gewoon ook eens langs de huisarts gaan om te horen wat de mogelijkheden zijn om het even 'tijdelijk' op te lossen!
En mocht dat niet zijn, zou ik zeker gaan voor én een tampon, én een maandverbandje/inlegkruisje. + pijnstillers tegen de buikkrampen.

Maar ik hoop voor jou dat de huisarts raad gaat weten voor je!!

sandrine
14-3-2014
 Meld misbruik5-1-2014 15:47:13

dank je,nu ik zal zien wanneer ik mijn volgende regels krijg,als ik ze volgende maand ook heb als deze maand dan is alles goed ;) dan zou ik ook op 11 maart mijn laatste dag hebben :p dank jullie wel alvast voor de tips :)

Carolien
28-9-2013
 Meld misbruik5-1-2014 16:22:38

hey! je kan ofwel een klassieke anticonceptiepil nemen waarmee je je regels laat komen wanneer het past, of een 'speciale' pil die je slechts een aantal dagen neemt speciaal om de menstruatie uit te stellen (ik denk dat er dan enkel progesteron inzit). Vraag het gewoon eens aan je huisarts, je huwelijk is maar 'once in a lifetime' en op die dag mag je de natuur eventjes omzeilen!;)

sandrine
14-3-2014
 Meld misbruik5-1-2014 16:42:56

idd hoop gewoon da da nie teveel geld kost zo een pil

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...