Terug naar overzicht
De pil nemen en zo je regels (of maandelijks bezoek, als je het zo wil noemen ;-) ) uitstellen? Zo heb ik het gedaan...
ik neem geen pil,ik laat me binnenkort sterilleseren,dus we moeten gewoon wat voorzichtig zijn,wat tot nu toe gelukt is ;)maar heb je dan geen pil die je 1 maal moet nemen of een dag of 2 en nie ne hele strip om de regels wa korter te maken.
Geen flauw idee of je zo een pil hebt.Ik heb een spiraal, dus ben ervan verlost voor 5 jaar :-)Tegen die buikkrampen kan je een Brufen nemen, dat helpt meestal wel heel goed, maar tegen de rest... geen idee.
als ik nu tel zou ik men regels moeten hebben tot en met 11 januari,maar als mijn syclus steeds opschuif sta ik daar.dus gewoon hopen da mijn syclus nu nie weer verander bin ier en 2 maand :s
Hoi,Je kan bij de dokter speciale pilletjes krijgen (geen echte 'pil') zodat je je maandstonden kan uitstellen.Ik heb dit nog genomen toen ik nog vrijgezel was en op reis ging. Ik nam geen andere anticonceptie aangezien ik toen toch single was.Ideale oplossing! Zeker eens langsgaan bij je huisdokter!
Hoi,
Je kan bij de dokter speciale pilletjes krijgen (geen echte 'pil') zodat je je maandstonden kan uitstellen.
Ik heb dit nog genomen toen ik nog vrijgezel was en op reis ging. Ik nam geen andere anticonceptie aangezien ik toen toch single was.
Ideale oplossing! Zeker eens langsgaan bij je huisdokter!
Ik zou gewoon ook eens langs de huisarts gaan om te horen wat de mogelijkheden zijn om het even 'tijdelijk' op te lossen!En mocht dat niet zijn, zou ik zeker gaan voor én een tampon, én een maandverbandje/inlegkruisje. + pijnstillers tegen de buikkrampen.Maar ik hoop voor jou dat de huisarts raad gaat weten voor je!!
dank je,nu ik zal zien wanneer ik mijn volgende regels krijg,als ik ze volgende maand ook heb als deze maand dan is alles goed ;) dan zou ik ook op 11 maart mijn laatste dag hebben :p dank jullie wel alvast voor de tips :)
hey! je kan ofwel een klassieke anticonceptiepil nemen waarmee je je regels laat komen wanneer het past, of een 'speciale' pil die je slechts een aantal dagen neemt speciaal om de menstruatie uit te stellen (ik denk dat er dan enkel progesteron inzit). Vraag het gewoon eens aan je huisarts, je huwelijk is maar 'once in a lifetime' en op die dag mag je de natuur eventjes omzeilen!;)
idd hoop gewoon da da nie teveel geld kost zo een pil