TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
klara
5-4-2014
|
5-1-2014 14:58:32
Wij zijn ook in de outletwinkel gaan kijken, meerdere jurken geprobeerd maar de droomjurk zat er niet tussen :') Uiteindelijk zijn we dan ook in de gewone winkel van Ann&John gaan kijken en daar heb ik dan mijn jurk toch nog gevonden. Vond ze in beide winkels heel vriendelijk en behulpzaam! Veel plezier!
|
|
sanne
6-9-2014
|
5-1-2014 15:12:29
Dat is alvast fijn om te horen, dat ze vriendelijk zijn! :) Ik probeer niet al te hogen verwachtingen te stellen, en hopen maar!
|
|
sofie
12-9-2014
|
6-1-2014 19:28:51
Ben benieuwd... Ben ook nog op zoek naar een trouwjurk. Is het daar in Nederland goedkoper? Als het een aanrader is, ga ik er ook eens kijken!
|
|
sanne
6-9-2014
|
6-1-2014 21:22:02
Voor de gewone bruidskleding weet ik eigenlijk niet of het echt goedkoper is. Ik weet dat dat voor de gewone kleding wel zo is (zo betaal je bij hunkemoller toch vaak 2-3 euro minder, bij steps soms zelfs tot 10 euro minder). Maar voor bruidsmode weet ik niet!
maar aangezien ik naar de outlet ga, zal het sowieso wel wat goedkoper zijn. (Als ik iets vind natuurlijk! ;)) Ik zal na mijn bezoekje even een berichtje posten, Sofie! Wij trouwen trouwens op dezelfde datum, haha :D
|
|
karen
16-8-2014
|
9-1-2014 14:39:01
Ik heb mijn kleedje bij Ann en John besteld. Ik ben er twee keer geweest en twee keer een supervriendelijke verkoopster. Veel minder poeha dan in België en heel eerlijke verkoopsters, die je niks willen aansmeren. Totaal niet opdringerig en als ik nog een derde keer was geweest, was dat ook ok geweest. Geen gepush over dringend bestellen enz. Ze hebben ook juweeltjes, lingerie en schoenen enz maar dringen die totaal niet op. Goedkoper zijn ze niet in Nederland, toch niet voor de kleedjes die ik vergeleken heb. Bovendien moet je in Nederland vaak de aanpassingskosten apart betalen. Wel een voordeel is dat je niet meer moet betalen dan er aan je jurk gewerkt wordt.
|
|
sanne
6-9-2014
|
11-1-2014 19:17:50
Een verslag van mijn bezoek!
De outletmode viel mij persoonlijk wat tegen! :) niet dat er weinig keuze was op zich, maar de kleedjes die ik mooi vond, waren enkel in de kleine maatjes (36,38) en ik ben eerder een 40. Er zijn vooral erg veel A-lijn jurken, iets waar ik net niet naar op zoek was. Dus op zich is er echt niets mis met de winkel!! Gewoon niet gevonden wat ik zocht. Ze waren er heel erg vriendelijk, niets van te klagen, maar niet erg behulpzaam, moest alles een beetje zelf uitzoeken. Daarna zijn we dan toch een kijkje gaan nemen in de 'gewone' winkel van Ann & John, hier weer een aantal kleedjes gepast. Hier kwam dan het kleedje weer naar voor dat ik eerder in een belgische winkel gepast had. Het bleek echter 200€ duurder te zijn! Dus we gaan het gewoon lekker hier in de buurt halen, voor 200€ vind ik nog wel een paar accesoires of schoenen :)
|
|
sofie
12-9-2014
|
12-1-2014 13:51:04
Dag sanne,
Spijtig dat e je droomjurk niet gevonden hebt. Ik heb gisteren een mooie jurk gezien van marylise, spijtig genoeg wat te duur... Rond welke prijsklasse waren de jurken in de outlet?
Sofie
|
|
sanne
6-9-2014
|
12-1-2014 15:32:52
De prijzen zijn zogezegd tussen 300 en 900€, maar eerlijk gezegd heb ik vooral veel jurken gezien van 900 euro, meestal zaten ze er niet veel onder. :) xx
|
|
|
|
Op zoek naar de jurk van je dromen ?
in Deurne |
Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres!
in Merksem |
Bruidsmode op maat tegen de laagste prijs
in turnhout |
Wij staan voor het leveren van een zeer hoge kwaliteit en worden door onze bruiden gemiddeld gewaardeerd met een 9.1.
in Vlaardingen |
De grootste bruidsmode outlet van Belgie
in Lommel |
SOLDEN
in Kortrijk |
Huwen is een uniek moment in je leven
in Kortrijk |
Bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen
in Sint-Niklaas |
|