Terug naar overzicht
Zou het misschien Lusan Mandongus kunnen zijn? Samengevoegd is dit Luman. Heb zelf ook een jurk bij Le Chapeau gekocht waar ik de naam niet van kende en heb hem dan op deze website gevonden: http://allweddingdresses.co.uk/brand.html Hier kan je denk ik bijna alle merken op vinden. En daar stond Lusan Mandongus tussen..
Jolien,Hartelijk bedankt voor uw reactie!!!Je hebt mij enorm goed geholpen.Het is inderdaad van Lusan Mandongus.Nogmaals bedankt!
Graag gedaan!
Ik heb een tijdje terug een trouwjurk gekocht bij Le Chapeau. Ze willen het merk van de jurk absoluut niet geven omdat het zogezegd 'exclusief' voor hen gemaakt wordt. Ik vind dat eigenlijk niet kunnen eerlijk gezegd. Bovendien verdenk ik hen er wel van dat ze de prijs wat hoger hebben gelegd omdat ik de jurk zo mooi vond, ze wisten dat ik ze toch zou nemen. En nu kunnen ze het merk uiteraard niet geven, want dan zou ik - zoals elke consument zou moeten kunnen volgense wet - de prijs controleren. Bon, ik ben daar allemaal niet zeker van, het is maar een buikgevoel, maar heel OK vind ik het allemaal niet...
Dat is wel raar als ze zogezegd het merk niet kunnen zeggen. Ik weet niet wanneer je het opnieuw moet passen, maar dan moet er toch een etiket in het kleed zitten zodat je het merk kunt zien. Je hebt toch het recht om te weten welk merk je hebt . Ik heb het soms ook moeilijk om te geloven wat ze allemaal vertellen. Als je de kleedjes kunt kiezen hangen de prijskaartjes er toch al op dus begrijp niet hoe ze de prijs dan kunnen verhogen... Zou wel echt heel erg zijn als ze zoiets zouden doen.
Dat was het hele ding net: ze hebben het merklabel eruit geknipt (was dat bij jou dan niet? Leek me wel iets dat ze vaker doen daar), en de jurk had op het moment dat ik ze paste geen prijskaartje. Op dat moment schatten de verkoopster de prijs zo'n 300 (!!) Euro lager dan toen de bazin wat later de prijs kwam melden. En als ze dan het merk niet willen geven - ook al heb je ze gekocht - da's gewoon erg verdacht. Mijn getuigen (die de jurk uiteraard al zagen :)) vroegen ook naar het merk, maar ik kan het dus niet zeggen...Ik heb helemaal geen zin om hier een punt van te maken, of ervoor te zorgen dat de leuke voorbereidingen voor onze trouw een zuur kantje krijgen, echt niet, maar echt correct vind ik hun manier van werken niet. Ik zeg het: voor het zelfde geld klopt mijn buikgevoel helemaal niet, en dan heb ik nu onterecht zo'n beeld, maar daar hebben ze dan zelf wel voor gezorgd door helemaal niet transparant te willen zijn...
Oja, de bazin kwam de prijs wat later melden, maar wel nadat ze mijn dossiertje mét budget gezien had. Nu lag de prijs van de jurk net op het budget als ik er nog schoenen bij wilde ook.Toeval? Goed mogelijk! Maar wie zal het zeggen...
Ik weet niet meer of het etiketje eruit was geknipt. Ik was de dag dat ik mijn kleed had gekocht vergeten te vragen welk merk het was. Omdat ik toch ook graag wil weten welk het merk was had ik gebeld. Ik kreeg toen te horen dat het van Luman was. Ik heb toen heel lang zitten zoeken achter het merk maar kon er niets van vinden. Ik had toen terug gebeld en toen kreeg ik een heel kort antwoord " ja ik kan u niet meer zeggen dan dat" dankzij deze site weet ik nu welk het merk het is. Ik vond het toen ook heel raar dat ze zelf nog niet eens weten welke merken ze verkopen. Sinds toen vertrouw ik ook niet meer alles wat ze zeggen. Het leek me ook alsof ze liever hadden dat ik het merk niet kende. Ik zou het proberen van je af te zetten wat moeilijk is. Ik kan het begrijpen.. Als je uw kleed gaat passen wat ze voor u besteld hebben dan kunnen ze het etiket er niet uit knippen want dan beschadigen ze u kleed.