Nu Online
Momenteel zijn er 616 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

kleding bruidegom en bruidsmeisjes gekocht

6-1-2014 9:02:29
Jippie! Gisteren het kostuum + schoenen voor de bruidegom gekocht en ook voor onze dochtertjes is het kleedje gekocht.
Qua kleding moeten we nog enkel op zoek naar schoenen voor mezelf en de kindjes.
Blij dat we dit ook weer kunnen afvinken.

Annelies
24-5-2014
Meld misbruik

Reacties: 2 | Gelezen: 458

carla
2-8-2014
 Meld misbruik6-1-2014 12:54:15

waar heb jij de kleding gevonden voor de kindjes?
Ik zit met 4 bruidskindjes(allemaal meisjes) waaronder 2 dochters van mezelf.
De leeftijd is 3 - 5 en 2 kindjes van 10 jaar

Annelies
24-5-2014
 Meld misbruik6-1-2014 13:14:20

Dag Carla,

Ik weet niet van waar jij afkomstig bent.
Ik wilde een kleedje uit de communiecollectie maar dat was niet evident met een bijna 4-jarige en een 6-jarige.
Bij Viktorientje in Putte hebben ze communiekleedjes (soms vanaf 116, soms vanaf 122 tem 160) maar ook een deeltje vanaf maat 92 (speciaal voorzien voor bruidskindjes); op die manier heb ik voor onze twee dochtertjes iets gevonden: de oudste uit de communiekleedjes en de jongste kon op deze manier hetzelfde kleedje kiezen in haar maat.
Het zijn mooie kleedjes maar geen spierwitte en ze kunnen ze achteraf nog goed afdragen (we hebben sowieso nog een huwelijk van een neef waar ze mee naar de receptie moeten en twee communiefeesten van vrienden).
We hebben de kleedjes wel wat ruim genomen maar begin mei moeten we terug en dan gaan ze opmeten en nodige retouches doen indien nodig.
Nu nog hun schoentjes; dat vind ik wel moeilijk aangezien hun voeten zo snel groeien en hierin is niet te retoucheren...

Ik hoorde van een vriendin van me dat er in Tongeren een kledingwinkel is die op dezelfde manier werkt als Viktorientje. De winkel in Tongeren is Max en Maxime.

Hopelijk heb je wat aan de info.

Groetjes

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...