TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Inez Boexstaens
6-7-2007
|
3-1-2007 19:32:56
Hoi,
Is dat die winkel in Bruul, waar ze kleren maken??
Inez
|
|
Franciska
28-7-2007
|
3-1-2007 20:04:33
Ik ben daar eens langs geweest, maar dat was voor we al een datum voor ons huwelijk hadden vastgelegd. Ik had toen de indruk dat de dame van de winkel niet zo toeschietelijk was omdat we toen enkel eens kwamen kijken. Ik vind wel dat ze daar mooie dingen hebben en dat ze ook niet duur zijn. Het is alleszins origineel en wanneer je er echt voor een jurk gaat kijken, denk ik dat ze wel vriendelijker zullen zijn.
|
|
Annelies
8-9-2007
|
3-1-2007 20:50:08
Hallo Fie,
Ik ben er in december eens langsgeweest. Ik moet zeggen, een echt hele lieve mevrouw (Lieve Claeys). Ik mocht zoveel passen als ik wou, en we mochten ook foto's trekken.
Op basis van hetgeen ik wilde (welke soort top, rok, stof,...) had ze een prijs gegeven en dat kwam neer op 900 euro. Weet nog niet of ik mijn jurk daar ga bestellen want ga nog wat verder kijken maar bij mij had ze alleszins een hele goeie indruk nagelaten! Zeker de moeite waard om eens een kijkje te gaan nemen.
Groetjes! Annelies
|
|
Véronique
31-8-2007
|
4-1-2007 7:45:36
Dag Sophie,
In Mooi bij Mechelen verkopen ze hun eigen ontwerpen, waar vaak hele mooie tussen zitten, maar je moet er een beetje voor zijn. het is vaak met precies van die gerimpelde stof, kan heel mooi zijn, maar kan ook een heel lelijk effect op iemand hebben. Je kan zeker eens gaan kijken. Volgens mij zijn ze iets minder duur dan de bekende merken.
Groetjes, Véronique (Mechelen)
|
|
Veerle
18-7-2007
|
4-1-2007 11:06:23
Hey Fie,
Ik heb dezelfde ervaring als Annelies met Mooi. Lieve Claeys was heel lief, had alle tijd voor mij en er waren prachtige ontwerpen bij. Ze heeft verschillende soorten stoffen en kleuren en ze heeft basisontwerpen die ze naar jouw stijl en smaak kan aanpassen. Je kan zelfs een prentje van een dure jurk van een merk meenenemen en uitleggen dat je de kraag of de sluiting of... graag ook zo bij jou kleed gwild had en dan probeert ze dit ook te maken! DE prijs schommelt inderdaad rond de 900 euro (voor rok en top). Ik heb héél lang getwijfeld of ik daar mijn kleed zou laten maken, maar ben uiteindelijk in een andere winkel op 'mijn droomkleed' gevallen! Veel succes en ga zeker eens bij Lieve langs! Best eerst even belen voor een afspraak!
Groetjes, Veerle
|
|
sabine
4-7-2008
|
21-2-2008 8:58:19
Dag Sophie eerst en vooral proficiat met je nakende huwelijk. Ik leerde mooi kennen door een vriendin ben er naartoe gegaan en moest toen ik buitenkwam zelfs niet meer denken over de vraag .. laat ik mijn kleren nu hier maken of zoek ik verder. Bij mij is het zo dat als ik me op mijn gemak voel en me goed in mijn vel voel die beslissing al vast staat. Mooi is een leuk boetiekje dat qua pris kwaliteit stof zelfs heel voordelig is .. Ik kan je dan enkel maar aanraden om er echt eens binnen te stappen en laat die vrouw haar werk maar doen .. je zal stralen :) grtz
|
|
sabine
4-7-2008
|
21-2-2008 8:58:34
Dag Sophie eerst en vooral proficiat met je nakende huwelijk. Ik leerde mooi kennen door een vriendin ben er naartoe gegaan en moest toen ik buitenkwam zelfs niet meer denken over de vraag .. laat ik mijn kleren nu hier maken of zoek ik verder. Bij mij is het zo dat als ik me op mijn gemak voel en me goed in mijn vel voel die beslissing al vast staat. Mooi is een leuk boetiekje dat qua pris kwaliteit stof zelfs heel voordelig is .. Ik kan je dan enkel maar aanraden om er echt eens binnen te stappen en laat die vrouw haar werk maar doen .. je zal stralen :) grtz
|
|
|
|
Op zoek naar de jurk van je dromen ?
in Deurne |
Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres!
in Merksem |
Bruidsmode op maat tegen de laagste prijs
in turnhout |
Wij staan voor het leveren van een zeer hoge kwaliteit en worden door onze bruiden gemiddeld gewaardeerd met een 9.1.
in Vlaardingen |
De grootste bruidsmode outlet van Belgie
in Lommel |
SOLDEN
in Kortrijk |
Huwen is een uniek moment in je leven
in Kortrijk |
Bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen
in Sint-Niklaas |
|