TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
anna
19-7-2014
|
6-1-2014 18:33:36
Amaai, al veel gedaan Wij zullen 90% zeker in juli trouwen maar das dus nog niet helemaal zeker en moeten dus nog alles doen buiten de zaal:-)
|
|
eline
14-6-2014
|
6-1-2014 18:39:17
amai, jullie hebben al veel gedaan :-D wat hebben wij al gedaan: - zaal - dj - ceremonielocatie - fotograaf - bruidsjurk - vervoer - huwelijksreis
|
|
Evy
28-6-2014
|
6-1-2014 19:35:12
idd al veel gedaan :p de kerk valt bij ons weg,wij doen een ceremonie in de zaal zelf. Wat wij al hebben:
-zaal -fotograaf -dj -bruidsjurk/schoenen/haaraccessoire/naaister -kledij bruidskinderen -huwelijksreis beslist (enkel nog te boeken) -babbelbox beslist(nog te boeken) -gemeente optie (we gaan waarschijnlijk vrijdag voor vast te leggen) - afspraak Huis van de mens (vrijdag 2de keer) -gastenlijst is zo goed als klaar -openingsdans beslist -uitnodigingen zijn 'gemaakt', nog enkele aanpassingen -bedankjes zijn gekozen, ze moeten enkel nog gemaakt worden naar wens (kaarsen) -kapper en make-up zijn gecontacteerd -menu is zo goed als gekozen, tenzij er nog nieuwe menu's komen dan moeten we dit nog eens bekijken
We gaan zaterdag voor ringen kijken, we weten wel al in welke richting we willen. Mijn verloofde gaat volgende maand kijken voor zijn kostuum.
We hebben geen vervoer nodig,dus dat valt ook weg.
|
|
Nathalie
6-6-2014
|
6-1-2014 21:30:23
Wij hebben al:
-zaal -fotograaf -gemeentehuis -vervoer -trouwkleed -ventje gaat zaterdag voor zijn kostuum -ringen -gasteboek -decoratie -stof voor het maken van kleedjes bruidsmeisjes -dassen voor mannen van suite - kapper -visagiste
Nog te doen: -schoenen -lingerie -proefkapsel -proefmake up -kostuum bruidsjongens -bedankjes -diy projectjes (zoals enveloppe doos) - uitnodigingen (normaal volgende maand) -draaiboek afwerken -muzieklijst afwerken en waarschijnlijk nog wel wat zaken waar ik nu niet meteen aan denk :-)
|
|
Sofie
6-6-2014
|
6-1-2014 21:42:57
Hier in orde: stadhuis, kerk, jurk, vervoer, fotograaf, dj, gastenlijst, foto voor de uitnodiging is gemaakt. Mijn verloofde heeft schoenen, het kostuum wordt binnenkort besteld (we weten al welke stof). Nu zijn we volop aan het denken aan details.
Nog te doen: schoenen, lingerie, juwelen, kapper en make-up, uitnodigingen, gastenboek, menu bespreken, ringen, ... ... ... Nog veel te doen dus :-).
|
|
samantha
6-6-2014
|
6-1-2014 21:52:11
Hoi Hoi , Wij hebben al geregeld: - gemeente - feestzaal - dj (komen volgende wk 2 langs, moeten nog kiezen welke we nemen) - fotograaf (in optie, moet nog definitief vastleggen) - vervoer - gastenboek - bruidsjurk, kousenband, sluier, onderrok, tasje besteld ( www.jjshouse.com) - kostuum bruidegom - jurken bridemaids - stropdassen grooms - ringen zijn besteld ( www.trouwringenvoordeel.nl) - bedankjes - bruidskindjes + kleding - gastenlijst - tafelschikking - tafelkaarten - huwelijksreis Bali ( www.kras.nl) Nog te regelen: - decoratie feestzaal - menu diner uitkiezen - schoenen - sieraden - kapsel (ik heb nog geen kapster gevonden!!!!) - make-up (ik heb ook nog niemand gevonden!!) - uitnodigingen + tekst - openingsdans + muziek - foto props (grote kader, snorretjes etc) - bruidstaart - autoversieringen en versieringen thuis ( www.trouwen-feestartikelen.nl) - en nog dingen die ik nog vergeten ben??? - foto's van vroeger scannen en filmpje maken Mocht er iemand nog een kapster / visagist kennen omgeving Lanaken, dan hoor ik dat heel graag :) of andere tips!! succes allemaal!
|
|
Annekatrien
14-6-2014
|
6-1-2014 22:10:10
Wij hebben al: - zaal - dj - vervoer - fotograaf - videograaf - Trouwringen - huwelijksreis - huwelijkskaars - misboekje is bijna af - gemeente is al gereserveerd volgende week eens langs gaan voor vast te zetten. - Kerk is geregeld - Kleed + schoenen + juwelen (lingerie moek nog bestellen) - enveloppendoos ga ik zelf in elkaar knutselen - kapper + visagiste - Bloemen weet ik al wie ze gaat doen maar moeten nog besproken worden - Gastenlijst - Bruidskleedjes al een idee maar die moeten nog gemaakt worden door de schoonmoeder van mijn zus (ze zullen nog groeien dus dat zal maar de laatste maanden zijn) Nog te doen - decoratie bestellen - Ventje moet zijn kostuum nog gaan huren - Bedankjes bestellen - Mijn zus is bezig onze uitnodigingen te ontwerpen - Gastenboek nog bestellen - tafelnamen + tafelindelingen
Vergeet ik nog iets belangrijk? Denk soms dat ik vanalles vergeet!
|
|
Martine
14-6-2014
|
7-1-2014 2:19:04
De zaal ligt vast. De gemeente ligt vast.
Voor de rest heel veel beloftes van mensen (kapsel en make-up, foto's, uitnodigingen, ...) en heel veel ideeën. Wij houden onze trouw wel "klein" en trouwen enkel voor 't stadhuis.
Binnenkort wil ik de ringen wel geregeld zien en ook onze huwelijksreis (we weten ongeveer naar waar).
Ik trouw overigens niet in trouwkleed, dus de shopbeurt voor mijn kleding is voor tegen april ofzo. Vriend heeft ongeveer een idee wat hij wil aantrekken (geen kostuum).
Over de "cadeaus" moet nog wat gepalaverd worden hier ;). Vriend wil namelijk absoluut geen geld ontvangen, terwijl dat bij mij in de familie wel de gewoonte is om te geven. Op zich mag iedereen van mij zonder cadeau komen - wij trouwen niet voor de cadeaus, maar uit liefde - maar ik weet toch dat bepaalde tantes van mij dat niet gaan pikken.
|
|
Ine
28-6-2014
|
9-1-2014 10:51:04
Soms denk ik pff het duurt nog lang .. Maar eigenlijk is er zo wat tijd voorbij. Bij ons kriebelt het al ! Hihi .
Checklist
huwelijk :
Uitnodigingen: Proefdruk
Datum gemeente : CHECK
Ondertouw: Januari !
Getuigen: CHECK
Trouwvervoer : CHECK
Locatie (feestzaal): CKECK
Priester: CHECK
DJ: CHECK
Fotograaf/videomaker : CHECK
Trouwjurk : CHECK
Trouwschoenen: niet oke
Kostuum: CHECK
Hemd koen en schoenen: CHECK
Juwelen: niet oke
Bloemen boeket: niet oke (binnekort afspraak)
Kapster: CHECK
Visagie: CHECK
Ringkussentje: 2 rode rozen
Bord als gastenboek: niet oke (aangekocht maar nog verven)
Cadeau getuigen / ouders: niet oke
Muziek viering: bijna oke
Tekstjes : niet oke (mijne heb ik al maar mijne vriend nog niet :p)
Trouwringen: niet oke (11 januari kijken)
Decoratie: niet oke
Kousenband: CHECK
Bedankjes: niet oke
Kaars: niet oke (nog een foto maken en die doormailen naar pastoor)
Eveloppendoos; (moet nog geverft + versierd worden)
Te doen : Huwelijksreis ? moeten we nog goed over na denken .. Bruidkindjes hebben we niet Tja wat nog ...?
|
|
Synthia
1-8-2015
|
25-3-2015 14:42:55
Hier alles voorlopig nog onder controle.... Planning april: - love-shoot - afspraak mbt menu - shoes
Alleen zoek ik nog een apart cadeautje voor mijn ventje die hij kan openmaken de avond voor het huwelijk. Iemand een tip? Foto's van mijn boudoirshoot lagen vorig jaar onder de kerstboom (hij was verrast, stond met zijn mond vol tanden en was supertevreden). Zijn ogen glinsteren nog steeds als hij naar de foto's kijkt... Dus zoek iets even aparts, uniek...
|
|
Synthia
1-8-2015
|
25-3-2015 14:45:43
Oeps... geen junibruidje maar wel jarig in juni
|
|
|
|
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...
|