Terug naar overzicht
muziek tijdens viering ? Linda ??
Waaaaw, zooo mooi! Prachtig huwelijk! Proficiat!
Prachtig !!!
Echt heel mooi :-) Jullie hebben duidelijk genoten van jullie dag!!!!
@ Selina: Muziek tijdens de viering inderdaad Linda Mertens. :-)
Wauw prachtig!!Mag ik vragen waar je die letters en ampersand vandaan hebt?!Groetjes Cindy
@ Cindy: die letters hebben we eigenlijk van vrienden gekregen net voor de start van de ceremonie en dan heb ik die daar nog vlug laten bijzetten! Kwam perfect uit! ;-) Ik kan je daar dus niet bij helpen aangezien ik niet weet waar ze die gekocht hebben, sorry... Veel succes en plezier met het plannen van jullie huwelijk! :-)
Je vind normaal alle letters in de Casa. Delphine echt een prachtige fotoreportage. Je had duidelijk oog voor detail!
Mooi!!!Mag ik vragen welk liedje er speelt in het begin van het filmpje?
Wauw mooie foto's van een mooie dag En jou schoenen , fantastisch Waar heb je ze gehaald ?
Prachtige foto's ! Mag ik vragen waar je die prachtige schoenen gekocht hebt?
Alleen maar lof! Zo mooi!!
Wauw jullie en de dag dagen er supper uit mijn kleed is iets gelijkaardig :-) mooie schoenen mag ik weten vanwaar ze komen? Ik vind er echt nergens :-(
@ Fenna: het liedje dat in het begin van het filmpje speelt is van Juan Paolo - Underneath the Light (zie hieronder de link op Youtube) :-)http://www.youtube.com/watch?v=qCQBBJw7yBs @ Kelly, Emmy en Karen: Thx! Ik heb mijn schoenen gekocht bij Gabrielli in Roeselare (zie hieronder de link van hun website) Ze hebben daar echt hele mooie bruidsschoenen in allerlei verschillende stijlen! :-)http://www.gabrielli-roeselare.be/nl/
Ooooh ik krijg zelf al traantjes in de ogen bij het lezen & zien van fimpjes & foto's. Dat beloofd voor mijn dag ;-)Prachtig Delphine, mooie bloemendecoratie ook, echt wauw!Ik heb nog getwijfeld tussen de schoenen die jij hebt maar ik dan toch gekozen voor die volledig in kant.Groetjes
Wauw!!!Prachtig kleed, met de sluier er bij, mooie shoes! Princess for a day! Magnifique!!!Super locatie en inderdaad dikke duim voor de bloemist, heel mooi gedaan!Leuke taarttopper ook!Geniet nog lang na en veel geluk voor de toekomst!groetjesSandra
Prachtig. Mooi koppeltje. Hartelijk gefeliciteerd
Amai Delphine, echt prachtig ! Jammer dat het filmpje kort was , want zegt nog veel meer dan de foto's (die echt geweldig zijn). En dan jullie dialect en de emotie's , kortom proficiat , zowel met jullie huwelijk als met de voorbereidingen !
Ps: prachtige schoenen , mag ik vragen waar je ze gekocht hebt. Moet er volgende week hebben maar vind nergens mooie (ik moet wel pier witte hebben ...)
Wat een prachtige foto's!!!! Echt heel knap gedaan!!Schitterend decor, decoratie en locatie!!Hele dikke proficiat!!
knap hoor, de decoratie viel me wel op, die zag er ook heel mooi uit ! Ik ben eens gaan zoeken maar vind geen prijzen van seamonster, hebben die toevallig een website ?
Hallo Delphine, Ik doe de communicatie voor Het Godshuis en sta versteld van de prachtige foto's en video van jullie huwelijk! 1 vraag : zou ik enkele van die foto's mogen gebruiken en het filmpje op onze website en onze sociale media. Als je hier niet wenst te antwoorden kan je me contacteren via isabel@lofting.be. Alvast bedankt en van mij ook vele felicitaties!mvg, Isabel van Het Godshuis.
amai, prachtig! mag ik eens vragen welk liedje er op het einde speelt?
Wauw! Wat een mooie locatie van jullie viering ook :D schitterend!