Terug naar overzicht
Dat zou ik zelf ook wel tof vinden :-)
huis van de mens is wel vrijzinnig niet katholiek wel een belangrijk verschil he. als je je mail adres laat weten Marijke dan stuur ik het onze wel eens doorhuis van de mens moet je wel redelijk wat zelf inbrengen
Hier is ook nog wat inspiratie welkom. trouwkatjadavid@skynet.be
marijke.de.couck@gmail.com. Bedankt Sarah! En net omdat ze vrijzinnig zijn, wil ik zo eens een voorbeeldje zien! :)Ben benieuwd!
Ik ook graag! delphine.ds@hotmail.com
Oh ik wil ook heel graag iemand zijn voorbeeldje doorkrijgen als dat kan! Wij gaan ook met het Huis van de Mens werken maar ons 1ste echte gesprek moet nog gebeuren. Inspiratie welkom op annekejanssens115@hotmail.comAlvast bedankt!
Oh ik wil ook heel graag iemand zijn voorbeeldje doorkrijgen als dat kan! Wij gaan ook met het Huis van de Mens werken maar ons 1ste echte gesprek moet nog gebeuren. Inspiratie welkom op annekejanssens115@hotmail.com
Alvast bedankt!
ooh zou ook graag een voorbeeldje ontvangenjelke.dugardijn@hotmail.comthx!
Ons eerste gesprek met het Huis van mens is al achter de rug maar zitten momenteel vast met het samenstellen van de hele ceremonie dus een voorbeeldje of wat inspiratie zou een hele grote hulp zijn!Welkom op anne_vanormelingen@hotmail.comBedankt
Hoi Ons huwelijk is in maart en ik zit momenteel behoorlijk vast in onze ceremonie.Dus als mensen ons willen helpen dan mogen ze gerust hun boekje doormail naar charlyn.dejonckheere@hotmail.com.Alvast bedankt!
Ik ben ook wel benieuwd... Zelf zullen we ook een alternatieve viering houden, maar ben nog op zoek naar inspiratie.Dus als jullie willen: marliesensamtrouwen@gmail.comDankjulliewel!
Ook wij gaan onze ceremonie met Huis van de mens doen. We trouwen pas in augustus dus staan er nog niet ver mee. Inspiratie is zeker welkom: sara.behiels@gmail.comBedankt!
Hallo, de mensen van de feestzaal adviseerden bij ons ook Huis van de Mens, als er mensen zijn met een voorbeeld, welkom op bartenkellytrouwen@hotmail.com. Bedankt.
Hier ook enkele voorbeeldjes welkom op vanmeir_m@hotmail.com! groetjes!
Moest er iemand willen delen ben ik ook wel benieuwd. Julievandevijver@hotmail.com Alvast bedankt!
ook hier is een voorbeeld meer dan welkom! onze ceremonie gaat ook via hen! yanavleminck@gmail.comheel hard bedankt!
voorbeelden zijn welkom. liesje.willekens@hotmail.commerci
HoiWij gaan ook trouwen via het Huis van de mens, maar hebben pas eind van de maand een afspraak. Inspiratie is welkom via ilsegielen1@gmail.comBedankt!
Hallo allemaal,Wij hebben vandaag onze eerste afspraak achter de rug. Inspiratie is dus zeer welkom. campsnele@hotmail.comAlvast bedankt!!
Hallo allemaal,
Wij hebben vandaag onze eerste afspraak achter de rug. Inspiratie is dus zeer welkom. campsnele@hotmail.comAlvast bedankt!!