Nu Online
Momenteel zijn er 498 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Paniek!!!

7-1-2014 10:24:11
Ik zie het even niet meer zitten, ik ben volledig aan het stressen. Mijn vriend die altijd kalm is en altijd zegt het komt wel goed is nu ook in paniek.
Met nog 66 dagen op de teller weten we niet meer wat eerst te doen. Het grootste werk is dat ons huis nog af moet en we moeten verhuisd zijn voor de trouw en ik vrees voor de zaak. Dan moet zijn auto klaar zijn, hij is een kever aan het restaureren en die zouden wij gebruiken met de trouw en ook hier vrees ik dat het niet klaar zal zijn.
Dan moeten we nog zoveel trouwzaken zelf regelen, zoals onze uitnodigingen die nog niet klaar zijn, we moeten de ringen nog eens gaan passen, de dj is bijna geregeld, ik moet nog voor bloemen gaan kijken, ...
Ik sla echt tilt voor de moment. Een geluk dat ik hier eens stoom kan komen afblazen.

lien
15-3-2014
Meld misbruik

Reacties: 7 | Gelezen: 1179

sandrine
14-3-2014
 Meld misbruik7-1-2014 11:15:59

ken je anders niemand in de familie of vriendenkring die ook een kever hebben?of die kan meehelpen met je hubby?
moest ik jou zijn zou ik nu gewoon nog regelen wat er te regelen kan worden.
je uitnodigingen eerst en vooral moeten de deur echt wel uit,want tis eigenlijk nog ne goe 8 weken te gaan.
de versieringen voor de auto,kerk eventueel,thuis,dingen die je nog niet heb bv schoenen en accesoires ofzo,stuff voor de hubby allemaal nog doen deze maand.
de ringen nog even geduld hebben daar heb je nog genoeg tijd voor ;)
maar voor de rest zou ik gewoon regelen wat je kan doen.en zeker die uitnodigingen afwerken en de deur uit.
het komt goed meid,met nog 1 dagje eerder dan jou ben ik soms ook aan het flippen maar het komt ook goed.
knuf sandrine xx

Tanja
24-1-2015
 Meld misbruik7-1-2014 11:44:09

First things first! Stel prioriteiten: wat moet er het dringendst af en wat kan nog wachten.
Zoals Sandrine zegt, de uitnodigingen zijn echt wel to do! En dan dat kevertje dat nog opgemaakt moet worden.
Vraag familie en vrienden om je te helpen met alles in orde te krijgen. Ze zullen zeker blij zijn om je te helpen!
Dan kan je alles een beetje verdelen en wordt de stress wat minder.
En denk eraan: het belangrijkste is dat je gaat trouwen met de man van je dromen ;-)

Veel succes!

Evelyn
6-6-2014
 Meld misbruik7-1-2014 15:13:33

dag lien!
stel vooral geen te hoge eisen. moet jullie huis echt af zijn voor de trouw? en wat die kever betreft zou ik naar een alternatief kijken, en desnoods een wagen huren. de tijd gaat snel en door tijdsdruk zou dit voor spanningen kunnen zorgen die je nu wel kan missen. belangrijkste is nu dat je uitnodigingen verstuurt raken, en je dj. als dit al ok is dan kan je nog kijken voor je ringen en bloemen. goedkoop vervoer vind je meestal op oltimer web zo kan je zien wie er van jou streek auto .s te huur heeft. voordeel is daar ook bij dat de wagen meestal van de eigenaar van de auto versiert wordt, dus dat is ook al een zorg minder. wij hebben bijv. een ford mustang gevraagd met chauffeur en prijs komt op 170 euro,alles in. in ieder geval veel succes

lien
15-3-2014
 Meld misbruik7-1-2014 16:43:22

Het huis moet echt af want we wonen nog niet samen. En getrouwd zijn en elk nog bij zijn ouders wonen vind ik echt niet kunnen. Ale af is veel gezegd, het moet bewoonbaar zijn.

Mijn getuige gaat mij al helpen met de uitnodigingen en als ik het vraag de mama ook wel.

De auto is voor mij niet zo erg maar de vriend wil absoluut met zijn eigen kever rijden op de trouw. Wij kennen nog wel enkele mensen met een kever die we in geval van nood wel kunnen vragen. Maar toch nog het liefst de eigen kever.

De ringen en bloemen kan ik snel na mijn werk eens voor binnenspringen dus dat komt ook wel goed.
Maar ik stress dus nog het meeste voor het huis.

Bedankt al voor de reacties, ik hoop wat te kunnen kalmeren eens de uitnodigingen het huis uit zijn.

Dorothy
15-3-2014
 Meld misbruik7-1-2014 18:50:07

Haha, met dezelfde datum beginnen wij ook lichtjes te stressen :
- nog geen ringen (niet eens gaan kijken)
- nog geen kostuum en schoenen
- nog geen schoenen voor de kindjes
- nog geen uitnodigingen (we weten ondertussen dat we er 185 à 190 moeten bestellen)
- notaris moet nog afgehandeld worden
- decoratie moet nog volledig gefixt worden (enveloppendoos, gastenboek, versiering in huis...)
- menu's moeten nog besproken worden
- DJ ligt vast, via mail, maar verder nog niets geregeld
En ik kan nog even verder gaan.
En wetende dat er hier 3 mini's rondlopen, gaat het allemaal niet van vandaag op morgen geregeld zijn. Maar nu ik hier lees, nog een goede 8weken te gaan, krijg ik het hier toch ook plots heel warm ;-)
'k heb hier net gezegd dat we er straks ineens invliegen en een paar mails moeten sturen :-)
Je bent dus niet de enige !
Ik zou zeggen ivm he huis : maak dat er 1 kamer af is, dat het om te beginnen winddicht is, dat je zaken zoals warm water, electriciteit... hebt en de rest komt wel !
Die kever zou ik evt ook huren (tenzij je vb. vrienden/familie mee aan het werk kunt zetten voor het huis en dat je vriend aan z'n kever sleutelt)
De rest komt wel in orde !

Ook veel succes !

kelly
2-5-2014
 Meld misbruik8-1-2014 7:34:52

Dat komt allemaal wel in orde Lien ;-)

Maar idd eerst de uitnodigingen
Hier heeft alles ook even stil gelegen , mijn ontslag gekregen in november en nog steeds op zoek naar ander werk dus zag even de fut niet om en een nieuwe job te zoeken en met de trouw

Maar stilaan beginnen we er terug aan.

Succes

@evelyn: waar heb je de mustang gehuurd , ik ben zot van mustangs en zou dat ook graag als trouwvervoer willen
Normaal ging hubby to be hem daar mee bezig houden maar dan kan ik dat hier zo is laten liggen ;-)

Dorien
22-2-2014
 Meld misbruik8-1-2014 8:51:41

Hey Lien,

niets van bovenstaande is onoverkomelijk. Maar ik vrees dat je dan wel even prioriteiten moet stellen.

Eerst en vooral moeten die uitnodigingen de deur uit. Even doorzetten, bestellen, schrijven en uitdelen die handel. Alles moet nog bezorgd en mensen moeten nog de tijd krijgen om te bevestigen. Bovendien is het vragen om problemen indien mensen tot de allerlaatste moment kunnen bevestigen. De zaal moet ook een idee hebben van hoeveel mensen er komen.Vraag zeker die hulp van je getuige en mama, dat is een goed idee!

Bel je DJ op, zet alles wat je besproken hebt op mail en laat dit bevestigen. Dit vraagt op zich weinig tijd.

Wat betreft dat huisje, vraag vrienden en familie om even mee te helpen. Al is het maar dat je jezelf kan wassen, wat kan koken en winddicht zit om te slapen. Ik bedoel, zodat je er kan intrekken en jezelf kan behelpen. Er zijn nog heel wat weekends en vele handen maken veel werk lichter.
Wat betreft de auto, natuurlijk snap ik dat dit belangrijk is voor jouw vriend. Maar... Wat als ie een week voor tijd nog steeds niet af is? Je kan niet EN een huis afwerken EN een auto in orde brengen EN een trouw plannen... Dus misschien kan hij proberen om stilaan te wennen aan het idee dat dit niet in orde zal geraken. Wat je al zeker kan doen is een alternatief vastleggen. Zo heb je altijd een back-up voor het vervoer. Ok het is jammer dat het dan niet gelukt is, maar er staat al zoveel op jullie to-do lijst. En er volgen vast nog mooie momenten tijdens dewelke die auto van pas kan komen (thuiskomst van jullie eerste kindje misschien ;) ).

Bloemen en ringen; de ringen zijn er, da's al super!! Bloemen daar heb je echt nog wel tijd voor hoor. Versieringen zijn online snel gekocht als je wat handig bent in surfen op het net en online shoppen.

Het komt echt wel goed meid! Maar overleg met je partner en maak keuzes.
Hoe dan ook wordt het jullie mooiste dag!!

Groetjes

Dorien

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...