Terug naar overzicht
Misschien eens de dansvloeren bekijken in verhouding tot het aantal uitgenodigde gasten.Zodoende dat iedereen makkelijk op en af kan, niet van te ver moet komen om te dansen.
De Grote Stove in Zuienkerke is in dezelfde sfeer als de zalen die je hierboven noemde.
Wij kijken inderdaad uit naar een zaal waar de gasten kunnen eten en dansen in dezelfde ruimte en dat er niets moet weggenomen worden van tafels enzo voor het dansfeest. We vinden het gewoon moeilijk om een keuze te maken, daar je van alle kanten zowel postieve als negatieve commentaren te horen krijgt...
Wij trouwen in de zandberghoeve, ik vond de locatie daar veel mooier en de zaal gezelliger dan in ten dauwe. Ik heb overlaatst naar een trouw geweest in ten dauwe en vond het beetje een ongezellige zaal. En er was in de zaal daarnaast ook een trouw bezig en we zijn daar ook eens gaan kijken en daar heb je amper plaats voor de mensen te zetten en te dansen. Nuja dat is natuurlijk mijn mening, er zullen nog meer andere meningen zijn waarschijnlijk.
Ook in de Zandberghoeve kan het gebeuren dat er 2 feesten tegelijkertijd bezig zijn.
Ja da weet ik en daar heb ik geen problemen mee maar wou gewoon zeggen dat die kleine zaal in ten dauwe mij er heel onpraktisch uitziet. De tafels langs de ene kant en je moet de dansvloer al achter de hoek zetten. Je ziet nooit vanaf tafel de dansvloer. En de grote zaal was ongezellig
Wij zijn deze week naar Ten Dauwe gaan kijken en de ontvangst viel ons tegen.Voor ons was de uitbater bezig uitleg te geven aan een koppel en terwijl wij zaten te wachten kwam er nog een koppel toe. We zaten allemaal op 2 meter van elkaar te wachten en hoorden dus alles, niet zo fijn. Dit was voor ons echt een afknapper want als je een feestzaal zoekt wil je toch wel beetje in de watten gelegd worden. De uitleg werd ook vrij snel gegeven. En ik vond hemzelf ook niet zo aangenaam.Maar smaken verschillen natuurlijk :-)De grootste reden waarom wij ons feest daar niet zullen houden is de weg ernaar toe. Wij trouwen in maart 2015 en dus nog kans op sneeuw/gladheid. De weg ernaar toe is niet verlicht en bochtig. Dus indien het glad ligt geen fijne reis voor ons gasten. Grtjs