Nu Online
Momenteel zijn er 609 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

schoonzus wil niet in suite

7-1-2014 20:39:14
Hallo allemaal,

Vandaag via mijn schoonmoeder bericht gekregen dat mijn schoonzus niet in de suite wil lopen. Zij en haar man vinden dat niets voor hen...

Ik ga hen niet dwingen iets te doen tegen hun zin dus zullen we het ons maar niet te erg aantrekken zeker?

Is natuurlijk maar iets pietluttig maar wilde het toch even van me afschrijven.

Annelies
24-5-2014
Meld misbruik

Reacties: 5 | Gelezen: 794

Pascale
4-10-2014
 Meld misbruik7-1-2014 21:18:26

Hé Annelies
Ik zou mij dat niet aantrekken. Je kan ze niet verplichten. Zegt trouwens veel over je schoonzus! Misschien maar beter zo, dan iemand die de boel verziekt door tegen haar zin mee te lopen.

karina
14-2-2014
 Meld misbruik7-1-2014 23:34:42

hoi annelies , misschien een troost , bij ons is de suite enkel de getuigen waarvan 1 mijn oudste zoon is , mijnjongste zoon mijn moeder en de schoonouders , geen zussen of broers

Dorien
22-2-2014
 Meld misbruik8-1-2014 8:32:41

Hey Annelies, trek het je niet te erg aan!
Rare mensen heb je altijd. En als zij dat nu niet wilt, dan doet ze het lekker niet. Kan ze ook geen aandacht trekken en staat ze niet met een zuur gezicht op de foto's!
Bij ons hebben we de suite serieus moeten inperken in die zin dat enkel mijn ouders, de kindjes en wijzelf tot de 'echte suite behoren'. De rest van broers en zussen en partners (en dat zijn er heel wat!) al plaats nemen voordat de echte entree van start gaat.
Iedereen moet daar zijn eigen weg wat in vinden natuurlijk, maar flauwe mensen die niet mee willen doen, tja die gaan maar lekker op hun stoeltje zitten!
En zet het hier maar neer hoor!! Daar dient dit forum voor ;)!

Annelies
24-5-2014
 Meld misbruik8-1-2014 14:20:06

Hoi medebruidjes

't Is zoals het is. Zoals hierboven al gezegd: beter zo dan iemand die onze dag gaat vergallen!

Bij mij is het zo dat mijn twee zussen getuige zijn en mijn man heeft zijn broer als getuige. Dus ja, zijn zus is de enige die niet mee in de suite loopt. Nu blijkt ze ineens zelfs niet zeker te zijn dat ze wel naar het feest komt...

Als je weet dat wij drie jaar geleden op haar huwelijk aan een tafel apart werden gezet met de andere broer en de DJ dan weet je eigenlijk al genoeg hé! Zij had toen geen suite; alleen 's avonds met het feest zaten de ouders bij aan tafel.

Och ja, we zullen ons wel amuseren met of zonder haar!

Vanessa
31-8-2013
 Meld misbruik9-1-2014 9:03:54

ppppfff, sommige mensen kunnen toch zo moeilijk doen voor niets he.
Probeer het je niet aan te trekken Annelies, is de moeite niet!
x

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...