Terug naar overzicht
Onze harten zijn gevuld met liefde We zijn heel blij met wat we hebben, maar hebben nog duizend en één plannen. Komt de gedachte aan een cadeautje in je op, stop het dan in een envelop
Ik weet dat sommigen dit onbeleefd vinden om gewoon een envelop of een rekeningnummer te zetten, maar wij hebben het toch gedaan. Zo stond het onder aan onze uitnodigingen:"Vrijblijvende kadotip (wij sparen voor een eigen huisje): envelopje of rekeningnummer"Er hebben heel veel mensen op de rekening gestort trouwens.Ik moet heel eerlijk zeggen dat ik niet zo ben voor rijmpjes, maar dat is ieder zijn keuze natuurlijk.
Nou wij wonen ondertussen ook al bijna anderhalf jaar samen en hebben dus qua uitzet alles al. Wij hebben onderaan de uitnodiging het volgende gezet: cadeautip: enveloppen icoontje. Niemand heeft daar problemen van gemaakt en sommige reageerden onmiddellijk van ahja voor een huisje of wagen of...Ze doen daar uiteindelijk mee wat ze willen. Een rekeningnummer heb ik er niet aan toegevoegd. Niet omdat ik dit niet wilde, maar ik weet uit mijn ervaring dat de meeste genodigden graag wat afgeven. Indien ze liever willen storten, mogen ze me altijd contacteren en dan geef ik hen het rekeningnummer wel door. Indien er toch iemand een cadeau afgeeft, ben ik daar net zo blij mee, maar dat zal dan waarschijnlijk iets anders zijn dan voor de uitzet.
Wij hebben er in het kleiner opgezet:vrijblijvende cadeautip: een envelopje en rekeningnummer
Wij hebben ook gewoon het rekeningnummer er opgezet met vrijblijvende cadeautip voor onze huwelijksreis daarvoor. Een rijmpje of speciaal zinnetje is altijd leuk, maar uiteindelijk blijft de boodschap hetzelfde vinden wij ...
Ook wij zetten er op: cadeautip: *envelopje*. Ik wou daar zelf ook niet te veel woorden aan vuil maken.
Wij hadden,wil je ons iets schenken?En zit je nu iets te bedenken?...Wij zitten ruimschoots in onze spullenen hebben liever iets om ons spaarvarkentje te vullen...
Wij hebben er ook opgezet: cadeautip: *envelopje* of *rekeningnummer*. Veel mensen hebben gestort, ook mensen die niet konden komen (altijd mooi meegenomen ;) ).
Ons spaarvarken is nu nog een uitgemergeld dier, dus met centjes doe je ons veel plezier! Haha :) Vind ik goed :)