Nu Online
Momenteel zijn er 744 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Thema Fotohokje

8-1-2014 10:07:17
Op ons trouwfeest plaatsen wij de Flitspaal. We zouden graag dit thema helemaal doortrekken. We gaan dit ook gebruiken voor de tafelindeling. Er zal dus een tafel zijn met snorren, rode lippen, bolhoeden, brillen, rode neuzen, ... In het midden van de tafel zal dan zo een "Photobooth Prop" staan met hun symbooltje. Nu had ik de mensen graag een button gegeven bij het binnenkomen met hun symbooltje op, maar ik vind nergens waar je ze per stuk kan laten maken (per tafel maar 12 nodig) en het is ook niet zo goedkoop. En ander idee is van die plastieken sleutelhangers waar je een afbeelding kan insteken (bestaat dit nog in andere vormen?) of met schrinkelpapier en dan zo een pin aankleven. Iemand nog andere iedeeën?

Ook zo ik die "Props" voor op de tafels en bij het fotohokje zelf maken. Iemand een idee uit wel materiaal best zodat dit toch niet snel kapot is?

Britt
29-8-2014
Meld misbruik

Reacties: 11 | Gelezen: 1259

Tina
11-10-2014
 Meld misbruik8-1-2014 10:20:21

Al eens bij Ava gekeken ? Wij hebben die flitspaal ook. Vrij duur maar een uniek concept hé ...

WWW.DISCOVIDEO.BE

Meld misbruik8-1-2014 12:22:35

Wanneer je googlet naar "relatiegeschenken" en die sites bezoekt, vind je zeker nog andere ideeën.
grtz

Sofie
2-8-2014
 Meld misbruik8-1-2014 12:40:10

In de action waren bij nieuwjaar van die props verkrijgbaar en spot goedkoop!

Ann
26-5-2014
 Meld misbruik8-1-2014 13:21:08

Vaak kan je het toestelletje lenen bij de jeugddienst van je stad en betaal je daarvoor bvb maar € 5. De button's kan je inderdaad zelf kopen, o.a. bij AVA.

Kim
4-10-2014
 Meld misbruik8-1-2014 13:56:13

Gewoon een kaartje, ik zou een button al niet opspelden op mijn poepchique kleedje :-) Of een doosje met daar dan hun symbool in.

Joost

Meld misbruik10-1-2014 10:30:20

Beste Britt,

Joost van DE FLITSPAAL hier. Ik hoorde van een collega over je post en misschien is het interessant als ik hier 'reageer', zodat ook andere aanstaande bruidjes dit kunnen lezen.

Zo plezant dat jullie gans het thema doortrekken!!
Misschien een tip om dit ook te doen met jullie gastenboek: er komen altijd 2 dezelfde fotostrookjes uit DE FLITSPAAL. Je kan de mensen vragen om 1 strookje in jullie gastenboek te kleven en er iets bij te schrijven. Hier een voorbeeld: https://dl.dropboxusercontent.com/u/24223893/fotogastenboek.JPG

Je kan er uiteraard een woordje uitleg bij zetten: https://dl.dropboxusercontent.com/u/24223893/fotogastenboek%20uitleg.JPG

Weet je trouwens dat je van ons sowieso een setjes props cadeau krijgt? Hier een foto van onze props (die we zelf ontwierpen en maken): https://dl.dropboxusercontent.com/u/24223893/FLITSPAAL%20props.jpg

Ik heb ook al gehoord dat ze in de Action toffe 'props' hebben. Blijkbaar 1€ voor een setje van 10. Misschien kan je deze gebruiken voor de 'tafelaanduiding'? Want ik denk dat Kim wel een punt heeft: misschien spelden je gasten liever geen buttons op hun mooie kleedjes...

Je mag me trouwens steeds contacteren over zoiets, hoor. Ik help heel graag mee denken! :-)

Nog veel succes met het voorbereiden van je huwelijksdag!

Vriendelijke groeten,

Joost Denolf

www.deflitspaal.be

Tina
11-10-2014
 Meld misbruik10-1-2014 13:38:45

Joost wij hebben jullie paal ook ( ja dat klinkt nu wat raar :-) ) maar ik zou eerder kiezen voor die grote kaartjes kan dat dan ook extra in het fotoboek denk je ?

Britt
29-8-2014
 Meld misbruik11-1-2014 12:56:52

Dag Joost,
Bedankt voor jouw reactie. Dat gastenboek is een heel tof idee en gaan we ook doen. Voor de tafels hebben we ongeveer 12 verschillende nodig. Ik ben graag creatief bezig met onze kindjes en zou dat graag met hen doen.

De buttons ga ik niet meer doen. Ik ga met gewone kaartjes werken met foto's van onze kindjes met de props. Zo kunnen de gasten al inspiratie opdoen ;-)

Joost

Meld misbruik15-1-2014 9:34:46

Beste Tina,

Bedankt voor je reactie!
DE FLITSPAAL kan inderdaad ook 'fotopostkaarten' (10x15cm) afdrukken.

Je kan vragen aan jullie gasten om zoals in bovenstaand voorbeeld een fotopostkaart in een gastenboek te kleven. In tegenstelling tot de fotostrookjes komen de fotopostkaarten er telkens ENKEL uit. Maar als je dat wenst (en tegen een kleine meerprijs), kunnen we DE FLITSPAAL zo instellen dat ook de fotopostkaarten er dubbel uit komen.

Sowieso zorgen we ervoor dat DE FLITSPAAL doet wat jullie willen, want op jullie trouwdag zijn JULLIE de baas! :-)

Vriendelijke groeten,
Joost Denolf
www.deflitspaal.be

We hebben trouwens ook een facebookpagina waarop ik meer en meer dergelijke tips/ideeën/suggesties wil posten: www.facebook.com/DeFlitspaal

Joost

Meld misbruik15-1-2014 9:38:49

Hallo Britt,

Super idee om er de kindjes bij te betrekken!
Wees er maar zeker van dat er gasten zullen zijn die zelfs die 'tafelkaartjes' zullen bewaren!! :-)

Als je wil, stuur ik je al zo'n setje van onze props op. Dan kunnen je kindjes eventueel met deze poseren? Je mag me hierover steeds mailen, hoor: info@deflitspaal.be

Vriendelijke groeten,
Joost Denolf
www.deflitspaal.be

Wendy
30-8-2014
 Meld misbruik26-11-2014 21:53:51

Leuk om te lezen hoe enthousiast Joost van de Flitspaal is voor levering van zijn product. Helaas, als er al betaald is en niet alle foto's staan op de DVD (die ook later werd bezorgd dan beloofd), hoor je er niets meer van als je ze per telefoon of e-mail probeert te contacteren.Wij gingen ervan uit dat we de DVD met ALLE foto's zouden krijgen en hebben de gasten de twee strookjes laten meenemen (ten slotte gaat niemand alleen op de foto en willen meerdere mensen graag een exemplaar). Jammer, want nu hebben wij niet alle foto's en van de Flitspaal horen wij niets meer..

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...