Terug naar overzicht
Wij hebben onze uitnodigingen via deze site gemaakt en waren heel tevreden!als je op voorhand inschrijft op hun nieuwsbrief krijg je een mail voor korting (20 of 25%, dat weet ik niet meer precies...)
Dag Tina,Voor het aantal attenties aan de kerk ga ik ongeveer tellen hoeveel kindjes er gaan zijn en dan maak ik iets meer zodat ik zeker toe kom. Ongeveer weten we wel wie er gaat staan.Voor bruidsboeket heb ik geen idee. Toen wij drie jaar geleden voor de wet getrouwd zijn, heeft mijn man 60 euro betaald voor mijn boeket. Hij gaat in maart kijken voor het bruidsboeket en de kleinere versies voor onze twee dochtertjes.
Wij hebben daar onze receptiekaartjes laten drukken en het is zoals Sandra zegt dat als ge u aanmeld ge korting krijgt.Ben het net gaan opzoeken en hadden 20% korting.Ik had eerst een proefdruk laten maken...koste 3,00euro.Had deze snel ontvangen en was overtuigd. Onmiddellijk het juiste aantal besteld en opnieuw snel mogen ontvangen...dus zeer tevreden. Bij kaartje2go had ik onze uitnodigingen gemaakt.Ook eerst een proefdruk laten maken en maar goed want hier had ik een foutje gemaakt in het formaat en was te klein uitgevallen dus even formaat aangepast en besteld en eveneens snel mogen ontvangen.