Nu Online
Momenteel zijn er 457 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

potje bowling ipv grote feest op de dansvloer

8-1-2014 22:02:21
Hoikes,

we zouden op ons huwelijk hoogstens met 6 personen zijn mss met 8 personen.
we vonden het zo dom om een zaal te huren voor maar zo weinig man.
we dachten eerst na het buffet ergens een terrasje gaan doen aan zee(we blijven slapen bij de getuigen in koksijde)
maar ik had zo het idee om te gaan bowlen of poolen in de plaats van gewoon te zitten en wat te drinken,het lijkt me ietsje gezelliger,toch?
wat vinden jullie ervan?
ik zou dan uiteraard niet in mijn trouwjurk met een bowlingbal gaan gooien :p
ik heb al een ander mooi kleedje tot kniehoogte om aan te trekken tegen dan,
hubby zou wel zijn kostuum aanhouden dan.
is da niet een zot idee of vinden jullie het toch kunnen?

graag eerlijke antwoorden,
veel liefs sandrine en jurgen xxx

sandrine
14-3-2014
Meld misbruik

Reacties: 7 | Gelezen: 923

Jolien
23-8-2014
 Meld misbruik8-1-2014 22:07:35

Tof idee!

sandrine
14-3-2014
 Meld misbruik8-1-2014 22:31:02

we zouden dan die dag reserveren want met dat wij op een vrijdag trouwen en zo zaken zijn meestal vol op de vrijdagen,zo om zeker te zijn da we een bowlingpiste hebben voor ons.het lijkt me gezelliger dan gewoon wa bij te kletsen aan tafel.

Nathalie
6-6-2014
 Meld misbruik8-1-2014 22:36:56

je hebt veel bowling zaken waar je de bowling kan combineren met eten. Misschien ook een leuk idee??

sandrine
14-3-2014
 Meld misbruik8-1-2014 23:22:15

eten zouden we bij de getuigen thuis doen,bij ons thuis is het veel te klein,al is het ook een huis :p
we zouden dan traiteur doen.lekker gezellig,privé,is lijk zo belachelijk om me mijn trouwkleed te gaan showen tussen allemaal vreemde mensen :s
na het buffet trek ik vlug mijn andere jurk aan en weg ermee ;)

Dorothy
15-3-2014
 Meld misbruik9-1-2014 6:17:39

DOEN !!

Martine
14-6-2014
 Meld misbruik9-1-2014 19:03:59

Absoluut doen! Iets gaan drinken met iedereen kan je desnoods nadien nog.

sandrine
14-3-2014
 Meld misbruik9-1-2014 19:45:55

ventje ziet het al helemaal zitten ;)
want hij is nie echt het type om terrasje te gaan doen,dus beter ietje erbij nemen dan gewoon aan tafel te zitten,we zouden dan wel een maximum bedrag geven aan de gasten voor hun drank,bv 3 euro max per drank en ze krijgen vb 5 drankjes van ons,als ze daarna nog drank willen is het uit eigen zak.want anders kunnen er sommigen zijn die ervan profiteren om te drinken en hun zat voeren is ook niet de bedoeling en ons portemonee zal da nie graag hebben zo een groot gat erin :p
dus best eerlijk houden voor iedereen.mss eens vragen of ze werken met bonnen in die bowling anders trakteren wij gewoon met geld tot hun aantal dranken op zijn.
hoe zouden jullie da doen?

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Feestzaal nodig?
Kursaal Oostende Trouwen met zicht op zee! in Oostende
Het is opvallend & apart, romantisch & groots maar ook historisch & prestigieus. Je huwelijk krijgt een unieke en onovertroffen allure. Trouwen in Kursaal is een dag zonder zorgen in volle stijl! Meer info
Zalen 138b Beleef uw feest met zalen 138b! in Harelbeke
Zalen 138b biedt u een perfecte locatie voor allerlei evenementen. Van trouwparty's, feesten en recepties tot productpresentaties. Een feest in zalen 138b gaat over meer dan organiseren. Het gaat over samenzijn en fun! Vrij van drank en traiteur. Meer info
Hof Ten Bosse Stijlvol kader, fijne keuken, zorgvuldige bediening in Destelbergen
Wanneer u kiest voor Hof ten Bosse, dan opteert u voor een stijlvol kader, een fijne keuken en een vlotte en zorgvuldige bediening. Wij werken op de meest correcte manier, waardoor u niet voor financiele verrassingen komt te staan. Meer info
Feestzaal SCALA BVBA Feesten in een uniek decor... in Beveren
Wie op zoek is naar een verrassende locatie voor een huwelijk, familiefeest of bedrijfsevent, kan niet om Scala in Beveren heen: een unieke bioscoopzaal met heel wat troeven. Meer info
Den Orchidee Vakmanschap, motivatie, creativiteit en versheid van de producten zijn ten huize onze sterkste troeven! in Lokeren
In Den Orchidee is ieder feest een nieuw totaal evenement waar gelet wordt op de kleinste details, volgens de wensen van de klant. Wij doen maar 1 feest per keer opdat u kan genieten van een perfecte service. Meer info
Hof Van De Putte Uw feest ... onze zorg ! in Zegelsem-Brakel
Langs hobbelige kasseien, kronkelend door de ongerepte Vlaamse Ardennen, ligt de authentieke 16de eeuwse hoeve 't Hof Van De Putte. Verwen er uw gasten in het nostalgische Zegelsem waar Herman Teirlinck inspiratie vond voor zijn 'Maria Speermalie'. Meer info
Feestzaal Liefmans Catering with a heart in Oudenaarde
Ook op zoek naar eens iets "anders" ? Gelegen langs de Schelde te Oudenaarde is onze feestzaal, verbonden aan de brouwerij Liefmans, een unieke lokatie voor uw huwelijksfeest ! Elk feest is maatwerk en volledig naar uw wens. Meer info