Terug naar overzicht
Tof idee!
we zouden dan die dag reserveren want met dat wij op een vrijdag trouwen en zo zaken zijn meestal vol op de vrijdagen,zo om zeker te zijn da we een bowlingpiste hebben voor ons.het lijkt me gezelliger dan gewoon wa bij te kletsen aan tafel.
je hebt veel bowling zaken waar je de bowling kan combineren met eten. Misschien ook een leuk idee??
eten zouden we bij de getuigen thuis doen,bij ons thuis is het veel te klein,al is het ook een huis :pwe zouden dan traiteur doen.lekker gezellig,privé,is lijk zo belachelijk om me mijn trouwkleed te gaan showen tussen allemaal vreemde mensen :sna het buffet trek ik vlug mijn andere jurk aan en weg ermee ;)
DOEN !!
Absoluut doen! Iets gaan drinken met iedereen kan je desnoods nadien nog.
ventje ziet het al helemaal zitten ;)want hij is nie echt het type om terrasje te gaan doen,dus beter ietje erbij nemen dan gewoon aan tafel te zitten,we zouden dan wel een maximum bedrag geven aan de gasten voor hun drank,bv 3 euro max per drank en ze krijgen vb 5 drankjes van ons,als ze daarna nog drank willen is het uit eigen zak.want anders kunnen er sommigen zijn die ervan profiteren om te drinken en hun zat voeren is ook niet de bedoeling en ons portemonee zal da nie graag hebben zo een groot gat erin :pdus best eerlijk houden voor iedereen.mss eens vragen of ze werken met bonnen in die bowling anders trakteren wij gewoon met geld tot hun aantal dranken op zijn.hoe zouden jullie da doen?