Terug naar overzicht
Are you ready van AC/DC zeker eens beluisteren, als dat niet pittig is dan weet ik het ook nie hoor
Euh... Nee dat is niet hetgeen ik naar op zoek ben ;-)Toch bedankt!
Wat versta je onder pittig ?Geen tegelplakkers, das duidelijk, maar wat is jullie genre ?Dan kunnen we gemakkelijker mee zoeken.
Heb je je vraag ook al eens aan je dj gesteld? Die weet vast wel hoe dit aan te pakken.
Candy shopCandyman
Sugar, Sugar by ArchiesHow Sweet It Is (To Be Loved By You) by James TaylorPour Some Sugar on Me by Def LeppardSweetest Thing by U2Lucky by Jason Mraz & Colbie CaillatLove & Marriage by Frank SinatraThat’s Amore by Dean MartinI Can’t Help Myself (Sugar Pie, Honey Bunch) by the Four TopsAll You Need is Love by the BeatlesI Got you Babe by Sonny & Cher
voor meer inspiratie zie: http://thebestweddingblogever.wordpress.com/2010/02/08/top-10-song-choices-for-all-your-must-have-wedding-reception-moments/
Weet niet naar welk genre je juist op zoek bent, but I'll give it a go... Lithanie des Saints van Consoul Trainin' & Pink Noisy.
Bedankt allemaalJa wat bedoel ik met pittig... Ik vind niet direct een ander woord. Bij ons zullen ze na het eten een dessertbufetten binnen rijden en ik wil graag dat dat gebeurd met muziek. Zo een kippenvel momentje, weet je wel ;-)
Ik wil wel ed een poging doen qua mogelijke nrs:- tiesto: he's a pirate- david guetta: no getting over you- dizee rascal: bonkers- gigi d'agostino: l'amour toujours-aviici-armin van buren
Een heel traag maar wel supermooi! Vind ik he :-) En wordt ook gebruikt voor dessertenbuffet.Ameno - official EraVeel succes nog verder!!Groetjes Joke