Terug naar overzicht
Super!!!!
Fijn gevoel hé :-)))) Dan was je even snel als mij :-)
Blij voor jou ;) Ben ook van plan om eens bij Youniek te gaan kijken. Is wel niet echt in mijn buurt maar heb er alleen nog maar positief van gelezen. En aangezien ik mijn bruidskleed zelf zal moeten betalen is het budget ook nogal krap.Wat ik dus eigenlijk wou vragen is of daar veel keuze is in verschillende stijlen? Ik heb al 2 bruidswinkels bezocht maar heb tot hiertoe nergens mijn 'droomkleed' gevonden :s
Kelly, ik kom van Limburg en heb er nog steeds geen spijt van!!!!! We zijn elke keer wel langer onderweg dan dat we daar zijn maar héy tis voor een goed doel. ;-)Je hebt er in mijn ogen echt wel veel stijlen en ook wel veel keuze en je kan ook gewoon je eigen zin laten maken.
Ik vond persoonlijk dat er veel keuze was. Ik ben er tot hiertoe echt super content van. En de prijzen.... wauw seg :). Het duurste kleed is 899. Dus dat zit ook wel goed, je ziet het ook helemaal niet aan de jurken dat ze zo "goedkoop" zijn vind ik
Inderdaad Tanja, die commentaar heb ik ook al vaak gekregen, ja maar aan zulke jurken merk je dat toch qua kwaliteit!!! Nee, echt niet. Mijn jurk ziet er super uit en is heel erg goed afgewerkt! Dat kan ik van andere jurken uit duurdere bruidsboetieks niet altijd zeggen. Nu genoeg reclame gemaakt. Ik kan het alleen iedereen aanraden. Ik ben supertevreden over mijn jurk en over de service en daar rij ik met plezier 2 uur voor ;-)