Terug naar overzicht
Bij Zappato in Lichtaart , hebben ze ook schoenen voor een voetje meer . Misschien moet je daar eens horen , of ze iets naar jou smaak hebben .
Hey Ine,Ik zou ook voor een kleurtje gaan , kleur van je bloemen ? Of kleur van kostuum man , of das van je man ? Ik heb ook wit kleed met een kleur accent in, heb de schoenen in hetzelfde kleur accent genomen ,Witte leren schoenen , of wit satijne schoenen gaan nooit hetzelfde wit zijn als je kleed. Als je dan je schoenen laat zien , geeft het altijd een " vuilere " blik als je begrijpt wat ik bedoel :-) Ik heb het getest vandaag mijn " kleur" pumps :-)
Omdat mijn kleed zo romantisch is en de bruidszaak me echt heeft aangeraden voor wit wit te gaan.. Ik weet het dus niet. Anders zou het rood moeten (man heeft effen zwart kostuum met wit hemd en rode das).
ik heb ook rode pumps met diamanten ring aan mijn schoen,ventje doet rode das aan mijn kleed is wit met rode steentjes hier en daar dus vond da passen ;)hier heb je anders de link naar mijn schoenen ;)https://www.facebook.com/photo.php?fbid=141687645186122...