Terug naar overzicht
zeker een BH aandoen zonder bandjes!
en wel of geen make-up? Ik zou denken geen...om het kleed niet vuil te maken, maar anderzijds voel je je dan toch ook niet optimaal en kan je ook niet echt "stralen". Niet?
ik zou er niet mee inzitten make aan te doen.Uiteindelijk zijn het allemaal pasmodellen.Die zitten altijd te ruim.. waardoor je er gemakkelijk in en uit kan zonder vlekken te maken!
Hey Kimberley,Proficiat met je verloving ;-)Ik had gewone kledij aan, zelfs een bh met bandjes, want ik had geen zonder :-)Ik heb geen problemen gehad daarmee, de eerste keer is het toch vooral om te kiezen welk kleed je het mooiste vind en waar je het beste mee staat, de details volgen pas tijdens de eerste pasbeurt, en dan zorg je best voor aangepaste lingerie, of die kun je eventueel ook kopen daar in de winkel. Dan weet je zeker dat je lingerie onder je kleed past :-)Mag ik vragen waar je gaat van winkel?Groetjes, een oude schoolvriendin
Hey Kimberley,Proficiat met je verloving ;-)Ik had gewone kledij aan, zelfs een bh met bandjes, want ik had geen zonder :-)Ik heb geen problemen gehad daarmee, de eerste keer is het toch vooral om te kiezen welk kleed je het mooiste vind en waar je het beste mee staat, de details volgen pas tijdens de eerste pasbeurt, en dan zorg je best voor aangepaste lingerie, of die kun je eventueel ook kopen daar in de winkel. Dan weet je zeker dat je lingerie onder je kleed past :-)Mag ik vragen waar je gaat van winkel?
Groetjes, een oude schoolvriendin
Ik ben gistere voor de eerste keer geweest en heb er enkel voor gezorgd dat ik een bh aanhad zonder bandjes. Groetjes
ik heb morgen een afspraak in een winkel in moeskroen ben al naar een winkel in halluin gegaan maar was totaal mijn smaak niet ;)
Dag Kimberley,Ik mocht bh en schoenen van de winkel aandoen.Wat ik wel zou meenemen is deo; 't is best hard werken dat passen ;-)
vandaag gaan testen en eerste kleed was ik meteen al verkocht en zelfs de prijs is helemaal goed :) heb nog andere gepast maar voelde me er niet goed in