Terug naar overzicht
Hey Stephanie, je kan altijd eens contact opnemen met thalatos tours (www.thalatos.com) wij hebben ons vakantieverblijf (in ons geval een appartement/studio) via hun geboekt en wel tevreden over de service. Als je hem je situatie/bedoelingen uitlegt bied hij je enkele hotels/b&b/... aan en dan kan je nog zien wat je wil. Veel plezier in Kroatië want het is echt de moeite! Groetjes Hanne
Hey Stephanie, je kan altijd eens contact opnemen met thalatos tours (www.thalatos.com) wij hebben ons vakantieverblijf (in ons geval een appartement/studio) via hun geboekt en wel tevreden over de service. Als je hem je situatie/bedoelingen uitlegt bied hij je enkele hotels/b&b/... aan en dan kan je nog zien wat je wil. Veel plezier in Kroatië want het is echt de moeite!
Groetjes Hanne
Dag Stephanie, Wij gaan ook naar Kroatië op huwelijksreis. Wij vliegen eerst naar Dubrovnik en gaan dan met een huurauto via Split, Zadar en Plitvice naar Zagreb. Als je iets leuk gevonden hebt in Zadar mag je het me zeker laten weten.groetjes
Ik ben ook al met vriendinnen naar kroatie geweest. Echt de moeite om te doen. Wij hebben Zagreb, Plitvice meren en daarna nog Pula gedaan. De meren zijn echt de moeite om te bezoeken! Zeer mooi. Als ik nog eens ga zou ik de kanten van Dubrovnik en Split doen. Kan je spijtig genoeg niet helpen met een hotelletje maar heb er wel een super reis gehad!