Terug naar overzicht
Wij hebben Eric Hons, als ik mij niet vergis toch, ben zoveel aan t regelen nu . Je vindt hem in het Bose Lifestyle center in Hasselt. Zijn prijs is all-in en ligt rond de 500€.Ik heb zijn nr niet bij de hand, maar als je hem googled vind je hem wel.Veel plezier!
ik heb maarten provo en heb met hem een super goed gevoel er bij als je niet toevallig ook 30 april het feest heb kan j hem eens proberen:)
Vrijdag 25 april is momenteel nog vrij.Voor die prijs kan ik u zeker iets moois aanbieden.Groeten,Thierry Heldenberghwww.trouwfuif.com
Hallo Kevin,Onze all-in prijs zit in jouw categorie en kunnen je hierbij helpen. Vrijdag de 25ste is nog een optie. Check onze nagelnieuwe website voor meer info!Partygreets!DJ Dirkwww.db-allmusic.be
Beste,Met enige fierheid stel ik je op deze rubriek onze eigen website voorwww.studiohappymusic.be Neem gerust een kijkje...wij stellen dit ten zeerste op prijs....Vele referentie's op aanvraag verkrijgbaar...Groeten,Dierk Van Paemelenwww.studiohappymusic.be http://www.facebook.com/pages/studio_happy_music/190587073198?ref=hl
Hoi,Ondertussen hebbenwe een DJ gevonden en vastgelegd. Allemaal bedankt voor jullie reacties!Groetjes,Kevin