Terug naar overzicht
Misschien een zandceremonie? Of het loslaten van vlinders?
Wij doen de ceremonie ook niet in een kerk en willen dus iets gelijkaardigs doen. Maak je gebruik van iemand die de ceremonie leidt zoals rent-a-priest? Wij zijn er nog niet helemaal uit.
Willen ook zoiets doen maar niet in feestzaal maar ook niet in kerk. Zoeken nog toffe locatie regio kortrijk. Alle tips welkom en succes met jullie viering.
Wij hebben plus one events ingehuurd. Helemaal geweldig en je kan volledig je eigen ding doen en zij brengt alles in orde voor je. Ze heeft zowel een FB pagina als een website.Ik raad ze alvast aan! Ook mijn familie vindt het fijn om met haar te werken.
We gaan hoogstwaarschijnlijk voor een knoop-ritueel gaan.. (niet handen binden, maar samen een knoop maken in een touw)@ Sarah : wij doen het helemaal zelf.. Heb wel een weddingplanner/ceremoniemeester die me wat kan helpen en eventueel ook deel uit maakt van de ceremonie, maar ik wou het liefst zo persoonlijk houden. De bedoeling is eigenlijk dat we buiten ons ritueel, onze geloften uitspreken en ringen uitwisselen en dat er voor de rest gesproken kan worden door vrienden/familie :) Dus dat is dan allemaal een 'verrassing' voor die dag zelf voor ons ^^, waar enkel onze 4 getuigen van op de hoogte zijn. (we gaan hen ook vragen om het allemaal wat aan elkaar te praten)succes!