Terug naar overzicht
Dit had ik paar dagen geleden in mijn mailbox, maar heb er geen ervaring mee... Het Bruidsparadijs Pops-up Pop-Up OutletBruid & Suite Zoek je een goedkope bruidsjurk?Nog een feestkleedje of kostuum nodig? Kom dan eens langsin onze feestelijke pop-up outletmet feest- & cocktailjurken,kostuums.Feestkledij aan Flash-prijzen! Open tot 18/01/2014 di-za 10u-18u Kom zo snel mogelijk je keuze maken.OP = OP Antwerpsesteenweg 2862950 KapellenTel. 03/605 55 33
Dit had ik paar dagen geleden in mijn mailbox, maar heb er geen ervaring mee...
Zoek je een goedkope bruidsjurk?Nog een feestkleedje of kostuum nodig?
Kom dan eens langsin onze feestelijke pop-up outletmet feest- & cocktailjurken,kostuums.Feestkledij aan Flash-prijzen!
Open tot 18/01/2014 di-za 10u-18u
Kom zo snel mogelijk je keuze maken.OP = OP
Antwerpsesteenweg 2862950 KapellenTel. 03/605 55 33
hey,mijn trouwkleed komt van een outlet in kortrijk (chinelle)dat zijn jurken van vorige collecties die van gewone bruidswinkels komen om dan in die outletszaken verkopen.de prijzen zijn meestal vanaf 800 euro die kunnen oplopen tot 1600 euro dat hangt allemaal af naar de stijl van de jurk.mijn trouwjurk kostte 799 euro maar ik kreeg 60% korting dus vond dat mooi meegenomen ook omdat het solden was in juli ;)youniek is naar schijnt ook een goeie bruidszaak en goedkoop.perle d'amour ook,nuja mss eens googlenliefs sandrine
Hey,Ik ben naar de outlet in Antwerpen geweest Jagré, alles aan -50% en -70%, heb mijn trouwkleed gevonden voor 450 euro. Toch wel mooi meegenomen he, en heel schoon, de dame in de winkel heeft ook heel goed geholpen, zeker een aanrader. Wij zijn geweest begin december want het was toen totale uitverkoop, best eens informeren of het nog steeds geldig is.
http://www.lasposaoutlet.beWaar je betaalbare bruidsjurken vind
de outlet van Scarpellini vond ik toch ook de moeite aangezien ik daar mijn kleed gevonden heb. Maar de outlet van La Sposa is echt een mooie winkel. De prijzen gingen van 300 tot 800 euro dacht ik. Maar voor die prijs kan je dus ook een nieuwe jurk kopen bij Youniek.
Ik heb vandaag ook mijn kleed gekocht bij jagre in Antwerpen. Ook aan 450€. Wel niet veel keuze meer.