Terug naar overzicht
ben je zeker om je uitnodigingen 10x10 te maken? dit is buiten formaat voor de post en moeten dus 2 postzegels op
De uitnodigingen gaan groter zijn. De enveloppen die ik heb zijn 16x 16. En wij gaan bijna alle uitnodigingen zelf afgeven. Dus voor de enkele die we moeten opsturen is dit ook geen ramp.
Eventueel een ander (gebruikelijker) formaat bestellen en dan de randen wegknippen?
Ja maar ik heb schrik dat ze de foto gaan uitrekken of doen ze dit niet?
Mijn ervaring bij de fotoservice van de Colruyt is dat je de keuze krijgt: of de afbeelding wordt bijgesneden tot een rechthoek, of er komen witte randen naast. Ik zou het gewoon eens proberen: selecteer deze foto om hem af te drukken en kijk of je een waarschuwing krijgt dat het formaat niet klopt. Dan kan je normaal gezien kiezen hoe je dit wil oplossen. (En op dat moment heb je nog niets besteld, dus kan je de bestelling altijd weer annuleren als het niet gaat hoe jij het wil.)
Dag Lien,Ik heb je een privé berichtje gestuurd.Groetjes,Marijke www.camarij.be
Waarom ga je niet eens langs bij een fotograaf? Dan kan je al je wensen doorgeven en betaal je pas als je resultaat hebt.
Normaal rekken ze die foto niet uit, als jij de juiste formaten en dpi gebruikt... de foto moet uiteraard ook over voldoende pixels beschikken...een fotograaf aanspreken zou inderdaad geen slechte zaak zijn, dan ben je zeker en kan je eventueel vragen 'proefdruk' te zien...
Normaal rekken ze die foto niet uit, als jij de juiste formaten en dpi gebruikt... de foto moet uiteraard ook over voldoende pixels beschikken...
een fotograaf aanspreken zou inderdaad geen slechte zaak zijn, dan ben je zeker en kan je eventueel vragen 'proefdruk' te zien...
Iedereen bedankt voor de reacties, het probleem is opgelost nu.
waar had je je uitnodigingen laten maken?
zelf gemaakt, dus het is mijn eigen fout
Oei, maar toch ergens laten afdrukken (via vistaprint of...??)