Terug naar overzicht
Hey Aline,Ik heb daar mijn kleed ook gekocht!Super vriendelijke mensen! En heel leuk dat je jezelf in levensgroot kan zien op foto's die geprojecteerd worden.Budget is voor ieder wat wils denk ik. Zelf heb ik een kleed van 1.400 euro...Ik heb niet naar alle prijzen gekeken, enkel diegene die mijn voorkeur droegen...Groetjes,Marie
Ik volg even mee....Ik ga ook isbij liliane claes zien
@ Nele: 2 van mijn zussen hebben hun kleed bij Liliane Claes gekocht :) zal dus ook zeker geen slechte winkel zijn!
Ik kocht mijn kleed één maand geleden ook in Cermo. De prijs is echt wel afhankelijk van de lijn waarin je gaat. Ik denk dat de meeste kleedjes rond de 1300 à 1500 liggen, dus reken toch op zo een 1.600 € (met retouches bij). Verder ben ik echt vol lof over de winkel. Heel professioneel, enorm vriendelijk, geen moeite is te veel! Ik vind het een echte aanrader om daar te gaan!
Tussen de 1200 en 2500 euro, het scheelt echt van kleedje tot kleedje.. afhankelijk van hoeveel kant, enz.. Inderdaad zeer vriendelijke medewerkers en veel en mooie keuze!
Tussen de 1200 en 2500 euro, het scheelt echt van kleedje tot kleedje.. afhankelijk van hoeveel kant, enz..
Inderdaad zeer vriendelijke medewerkers en veel en mooie keuze!
Hey Aline,Ik ben toevallig dit weekend ook een kleed gaan passen (en bestellen ) bij cermo, supervriendelijke mensen, ik ben HEEL tevreden! En toevallig een kleed helemaal naar mijn goesting gevonden en nog een eind onder mijn max.budget (ben uitgekomen met retouches al bijgerekend op net geen 1200€Als je daar niets gevonden hebt, Youniek bruidsmode in de Patersstraat in Turnhout (www.youniekbruidsmode.be ) heb ik ook regelmatig als aanrader gekregen. HEEL betaalbaar, en als ik de commentaar mag geloven (maar dus niet uit eigen ervaring, wel zeer betrouwbare bron) super vriendelijke en vlotte service.
Hey Katrien!Ik was zaterdag in cermo van 15u tot 17u... misschien stonden we wel naast elkaar te passen...Heb toen niet beslist, maar denk dat ik mijn kleed daar ook wel heb gevonden. Ik ga vrijdag terug om te bestellen normaal gezien.Het is wel veeeel duurder dan ik aanvankelijk van plan was om uit te geven... maar de reacties van mijn familie waren echt ongelofelijk en iedereen legt nu bij zodat ik het kleedje toch kan bestellen.Ik denk dat ik dus ook niet verder zal moeten zoeken!