Terug naar overzicht
Ik ga nog wel een simpel kleedje voorzien voor 's avonds. Liefst wel een wit, maar eentje dat ik nog eender wanneer erna kan aandoen. Ik ga uiteraard gewoon mijn trouwkleed aanhouden, maar als dat toch te ongemakkelijk zou worden later op de avond zal ik denk ik blij zijn dat ik nog iets achter de hand heb!
nee, ik hou gewoon mijn kleed aan en ga ervan uit dat het goed blijft :-)
Ik ook enkel mn trouwkleed en hopen dat alles goed gaat :)
ik ook enkel mijn trouwkleed, in principe kan je een trouwkleed maar 1 dag dragen, zou het zonde vinden om het dan 's avonds ook niet te dragen
ik heb een extra kleed tot kniehoogte,wij hebben geen zaal gehuurd mits we met 6 tot 8 man zullen zijn.we zullen een potje gaan bowlen,dus niet echt handig om met je trouwkleed te gaan showen dan :pmaar ik hou mij trouwkleed zo lang mogelijk aan tot we vertrekken naar de bowling.
Ik enkel mijn trouwkleed! Een dagje volop genieten :)
Ik heb voorlopig enkel mijn trouwkleed en hoop dat een hele dag aan te kunnen houden.Ik neem wel vlekkendoekjes mee. Ik ga wel een ander kleedje meenemen want je weet maar nooit. Mijn zus had er geen mee en is na enkele uurtjes toch langs huis moeten gaan omdat haar trouwkleed uiteindelijk te strak was om het de hele dag vol te houden. Ik denk wel dat ik gewoon een feestelijk kleed uit mijn kast meeneem of hetgene ik voor de burgerlijke trouw zal kopen (2 aparte dagen).
ik ga nog een mooi iets korte kleedje meenemen of bij iemand in de auto leggen. moest het lange kleed te lastig worden voor savonds kan ik toch nog wisselen. ga wel voor iets kiezen dat ik achteraf nog wel kan afdragen. voor de zekerheid ook nog ene 2de paar schoenen denk ik.