Terug naar overzicht
ben nu al een paar weken op de weegschaal gaan staan en normaal kom ik nooit bij en nu al twee kilo bijgekomen. Ik heb zo ne schrik dat ik het er niet meer af krijg en in mijn kleed ga passen ....
en het ergste van al ..... dat ik nog meer ga bijkomen ....
Want ik heb sinds kort een zittende job terwijl ik vroeger altijd veel moest rondlopen.... Bij jagré zeiden ze nog : volgens mij bent ge geen type dat bijkomt ... en ik dacht da ook ma nu zijn er ondertussen al twee kilo's bij. Voel mij slecht in mijn vel en heb bang .... pfffff
Dat is waarschijnlijk van de feestdagen. Beetje sporten (joggen, wandelen,...) en wat op je eten letten en die feestkilo's zijn er weer af!
hey Sara,ik denk dat twee kilo echt geen probleem is hoor, maar laat het er geen 6 ofzo worden ;-)nie teveel paniekeren meid !komt goed
Hey Sara,kan het ook niet hormonaal zijn?Op bep. momenten van de maand, oa bij de eisprong en als je je regels moet krijgen weegt een vrouw altijd een paar kg meer..Hou hier zeker wel rekening mee...Niet te vlug panikeren.Het komt wel goed ;-). X
Hey Sara, u vooral niet beginnen uithongeren!! Want veel kans dat je daarna vreetbuitjes hebt en zeker bijkomt. En zoals Krista zegt kan dit zeker hormonaal zijn. Kan ook zijn dat je wat vocht vasthoudt. 2 kilo is voor een vrouw echt geen ramp. Als je heel bezorgd bent zou ik je aanraden om je maten op te meten met een lintmeter en dit op te volgen. Dit zegt veel meer dan kilo's. En idd vooral niet panikeren! Maar wel blijven bewegen :-)! De voorbereiding is al stresserend genoeg dus zorg voor rust in je hoofd en je lichaam volgt vanzelf!! Succes!!
ik zou zeggen wortels eten in plaats van andere tussendoortjes zo doe ik dat .