Terug naar overzicht
Wij zijn er al meermaals naar een feest geweest en het was altijd prima in orde! Wij doen er ook zelf ons huwelijksfeest deze zomer. Vriendelijke gastvrouw en alles steekt er niet zo nauw qua regeltjes. Ze zijn vrij flexibel. Het gaat er gemoedelijk aan toe. Wat wij aangenaam vinden want we houden niet zo van dat stijve gedoe. Eten was steeds erg lekker en inderdaad nu we ook de prijzen zelf kennen en hebben vergeleken met andere zalen is dit niet duur. Je hebt er ook veel keuze, wat je in andere zalen vaak niet hebt, vind ik. Voorlopig dus niets dan positiefs over de zaal ;-) Misschien 1 minpuntje: het is niet dé mooiste feestzaal in de regio (maar weegt voor ons niet af tegen het veel duurdere prijskaartje van de andere zaal/zalen)
Wij zijn er al meermaals naar een feest geweest en het was altijd prima in orde! Wij doen er ook zelf ons huwelijksfeest deze zomer. Vriendelijke gastvrouw en alles steekt er niet zo nauw qua regeltjes. Ze zijn vrij flexibel. Het gaat er gemoedelijk aan toe. Wat wij aangenaam vinden want we houden niet zo van dat stijve gedoe.
Eten was steeds erg lekker en inderdaad nu we ook de prijzen zelf kennen en hebben vergeleken met andere zalen is dit niet duur. Je hebt er ook veel keuze, wat je in andere zalen vaak niet hebt, vind ik.
Voorlopig dus niets dan positiefs over de zaal ;-) Misschien 1 minpuntje: het is niet dé mooiste feestzaal in de regio (maar weegt voor ons niet af tegen het veel duurdere prijskaartje van de andere zaal/zalen)
ja qua mooiste is dit het zeker niet maar daar kan decoratie veel aan doen he.ik twijfel nog tussen welke menu's ik zou nemen die diner danse maar vind dat het qua tijd mss wel wat krap is of de laatste menu met als voorgerecht het buffet en dan het hoofdgerecht aan tafel. welke zaal heb je van vijverhof? van mij zou het deze zijn aan het water
Idd, decoratie doet al veel en eigenlijk let je daar als gast niet zo op hoor. Het is pas wanneer we nu eens gingen kijken (toen ze nog aan het klaarzetten waren) dat we vonden dat het er niet zo mooi uitzag. Maar misschien was dat ook omdat we van onze droomzaal kwamen (in Hooglede, helaas bezet). We laten in elk geval stoelhoezen aanbrengen omdat ik vind dat het er dan onmiddellijk anders uit ziet. Wij kozen voor een traditioneel menu maar wel een dessertbuffet. We twijfelden ook even over het voorgerechtenbuffet. We hebben de zaal Elzenbrouck (niet aan het water dus). We hebben wel niet zoveel volk maar ik vond Waterkant té krap als je er met 120 man in moet passen. Is wel de mooiste zaal van de twee. Wij laten gewoon een deeltje afsluiten van de grote zaal.
Idd, decoratie doet al veel en eigenlijk let je daar als gast niet zo op hoor. Het is pas wanneer we nu eens gingen kijken (toen ze nog aan het klaarzetten waren) dat we vonden dat het er niet zo mooi uitzag. Maar misschien was dat ook omdat we van onze droomzaal kwamen (in Hooglede, helaas bezet). We laten in elk geval stoelhoezen aanbrengen omdat ik vind dat het er dan onmiddellijk anders uit ziet.
Wij kozen voor een traditioneel menu maar wel een dessertbuffet. We twijfelden ook even over het voorgerechtenbuffet.
We hebben de zaal Elzenbrouck (niet aan het water dus). We hebben wel niet zoveel volk maar ik vond Waterkant té krap als je er met 120 man in moet passen. Is wel de mooiste zaal van de twee. Wij laten gewoon een deeltje afsluiten van de grote zaal.
de zaal was ook niet opgemaakt toen wij gingen kijken vond ik wel wat jammer.hoelang op voorhand hebben jullie de zaal vastgelegd?
Wij hebben ongeveer de zaal jaartje op voorhand vastgelegd (in augustus voor juli)