Terug naar overzicht
hey petra,ik heb een site gevonden waardat alles wel vrij goedkoop is en toch prachtig!mss ben je er iets mee http://www.budgetbruidskleding.nl/index.php?pagina=prod... groetjes peggy22/09/2007
Petra,Na ons huwelijk (19 mei) ga ik mijn kleed verkopen. Ben ook van WVL.Als je wil, kan ik al eens foto's doorsturen. Als je geïnteresseerd bent: wendy.debels@gmail.comGjesWendy D.
Het is misschien een beetje ver, maar ik heb net een brief gekregen van de winkel waar ik mijn kleed kocht dat ze heel wat kleedjes weg doen aan 30%-50%. Misschien toch de moeite... Haute Couture Jetty, Beveren-Waas.
Hey petra!In Scarpellini in Oostende doen ze de collectie van 2006 weg aan -30% (ben er niet zelf geweest maar heb het in de krant zien staan).Ik weet dat je in Huis Paula in Veurne ook voor zo'n 500€ een rok en top kunt laten maken in het kleur en de stof die jij wenst.Veel succes!Jessika 27/07/07
Hey Petra!In Scarpellini in Oostende doen ze hun collectie van 2006 weg aan -30% (heb het in de krant zien staan, ben er wel nog niet geweest).Ik weet ook door een vriendin dat je in Huis Paula in Veurne een topje en rok kan laten maken op jouw maat en in de gewenste stof, kleur,... voor +/- 500€.Veel succes!Jessika
Hey Petra,In Brugge is er een tweedehands bruidswinkel, echt de moeiteallemaal topmerken voor gemiddeld de helft van de nieuwprijs en ze hebben ook veel ongedragen jurkenhet adres is oude gentweg 60 8000, Bruggeze hebben ook een proffessionele website op www.debruidsschat.be Veel succes
ik doe mijn uniek kleed weg, bordeaux met witvoor foto's mail maar gerustmelissa2105@telenet.be