Terug naar overzicht
Hallo bruidjes,
Wij twijfelden of we wel een trouwkostuum zouden aankopen, mijn man draagt dit bijna nooit en hij zal dit kostuum enkel aan hebben tijdens het avondfeest want voor de kerk draagt hij zijn kostuum van de brandweer. Nu is hij gisteren gaan kijken om 1 te huren maar dit viel dik tegen hij kon maar kiezen tussen 4 kostuums. Aan de jassen doen ze geen inpakwerk. Waar in west vlaanderen kan je mooie kostuums aankopen voor een schappelijke prijs. Wat betalen jullie voor het trouwkostuum?
grts Hanne
Dag Hanne,Misschien kijken in de solden?Bij esprit hebben ze geen dure kostuums maar weet niet of je dit goed genoeg vindt voor het huwelijk.
hey hanne in de C&A vind je mooie kostuums voor feesten met das en zakdoekje die samen passen,die van de hubby heeft 100 euro gekost,ik vind dit schappelijk want echte trouwkostuums kosten mensen van geld.mss eens een kijkje gaan nemen
Bij Mexx zijn de kostuums voor mannen ook erg mooi! Ze zijn niet peperduur, ook niet 'pepergoedkoop' ;). maar ik denk dat je er in de solden wel eens een slag zou kunnen slaan!Ik vind zelfs bij de h&m en jack en jones dat ze mooie en hippe kostuums hebben, persoonlijk vind ik niet dat je aan een kostuum ziet of het al dan niet een duur was.Trouwens erg chique dat je man het uniform-kostuum gaat aandoen, lijkt me erg mooi!!
Hey, mijn man had ook zijn kostuum van de brandweer aan :-) voor 's avond hadden wij een geklede broek en leuk hemdje voorzien, maar uiteindelijk heeft hij zijn brandweerkostuum niet uitgehad, ook omdat de collega's ook allemaal in uniform waren s avonds!