Terug naar overzicht
Normaal gezien is het toch de taak van je getuige om zich daarmee bezig te houden? Dat is nu volgens mij toch iets waar jij je zelf niets moet van aantrekken... Als er nog niets is afgesproken, zou ik snel eens bespreken met je getuige (of iemand anders die je daarin vertrouwt) wat je ongeveer graag wilt en het voor de rest gewoon aan die persoon overlaten. De verrassing is toch één van de leukste onderdelen aan die dag, denk ik. Je hebt het al zo druk met het regelen van vanalles en nog wat, dat je die dag gewoon even aan anderen mag overlaten, je mag laten verwennen en eventjes volledig ontspannen :) Je kan bijvoorbeeld denken aan een workshop met iets zoals make-up, cocktails maken, voetmassage, ... , iets lekkers gaan eten, een spel met leuke opdrachtjes (die dan uiteraard niets met drinken te maken hebben), karaoke gaan zingen, ... er zijn vast nog heel veel andere dingen die je kan bedenken, maar zoals ik zei: laat dat maar over aan iemand anders, zodat jij je daar geen zorgen moet over maken, je hebt vast al genoeg te doen die laatste weken!
Mijn zussen zijn bezig met mijn vrijgezellen te organiseren. Ik ben nieuwsgierig...Wat ze oa als opties hadden: kleurenconsulente, make up sessie, stijladviesIk wil het ook rustig houden, dus zal het zo'n activiteit worden en daarna iets gaan eten.Vrijgezellen moet niet altijd "wild" zijn héVeel succes!
Ik vind het ook niet jouw taak om dit te organiseren, het is inderdaad zoals hierboven gezegd, een dag om jou in de watten te leggen :)want jij legt je gasten op de trouwdag zelf al in de watten.
onder tussen al gevonden wat we gaan doen, allemaal samen besproken word zeer leuk
onder tussen al gevonden wat we gaan doen, allemaal samen besproken
word zeer leuk
Leuk Charlot!Ik heb de datum gekregen die ik moet vrijhouden.Ben best benieuwd (heb wel enkele mogelijkheden gekregen)Nog twee maanden tot je trouwdatum; het kort af!Wanneer is je vrijgezellen?Alvast een fijne vrijgezellen gewenst
wij houden de onze op 8 februari :-)we doen een bride to be party :)groetjes
wij houden de onze op 8 februari :-)
we doen een bride to be party :)
groetjes