Terug naar overzicht
ik heb mijn tiara , ketting en oorbellen daar gekocht ik ben zeer tevreden van hen alles was mooi ingepakt in bubbeltjes plastiek en er was niets beschadigd ik ga daat nog wat bestellen hoor.
ik heb mijn jurk daar besteld (vandaag ontvangen :)))) , mijn onderrok, gastenboekset, bedankjes, tiara, tasje, vestje, zijde boeket.Je betaald wel douane kosten, maar ik krijg de helft terug van jjshouse.com nadat ik een mail erover heb gestuurd. Ik ben super gelukkig met mijn spullen en dat allemaal voor een klein prijsje!Ik heb ook een andere topic over jjshouse, daar zet ik mijn review op.
Zeer leuke site ! Indien je er een trouwjurk wil kopen kan je zelfs een trouwjurk op maat laten maken zonder extra kosten als ik me niet vergis :) Ook een leuke site met veel trouwaccessoires is Lightinthebox.com en zeker op Etsy.com eens kijken. Ik heb van al deze sites al iets gekocht :) Let er wel altijd op dat wanneer je buiten Europa iets aankoopt zal je afhankelijk van de waarde van je bestelde goed BTW en/of Douanekosten moeten betalen. Wil je op voorhand weten hoeveel je bij afhaling van je pakje nog zou moeten betalen kan je bijvoorbeeld op deze website een schatting maken: http://www.invoercalculator.be/ .