TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
ann
5-7-2014
|
13-1-2014 21:36:42
Ik volg! Ik zou alleen is graag andere reacties zien dan steeds dezelfde die antwoorden!
|
|
sanderijn
|
14-1-2014 10:09:37
Dag Bianca, Op 30 augustus ben ik voorlopig nog beschikbaar. Je mag dus gerust voor alle info mailen naar tantrijn@hotmail.com Beeldfragmenten,playlist,mogelijke bezettingen en prijzen stuur ik dan door op aanvraag. Alvast nog veel plezier met je verdere voorbereidingen! Groetjes, Sanderijn
|
|
Filip&Lien
10-8-2013
|
14-1-2014 11:01:37
Toen ik trouwden (10.08.13) hebben mijn zussen en schoonzus voor de livemuziek gezorgd. Dit maakte het natuurlijk nog specialer omdat het familie van je is, maar moet zeggen, we vonden het echt mooi :) Mijn man en ik hadden wel zelf de liedjes gekozen.
|
|
Kris
|
14-1-2014 18:32:36
Dag Bianca,
Ook de wysiwyg wedding singers kunnen je zeker van dienst zijn. Verschillende samenstellingen zijn mogelijk. Zie www.wysiwygvzw.be en onze facebookpagina http://www.facebook.com/WysiwygWeddingSingers . Mail of bel ons gerust voor extra info!
Met vriendelijke groeten,
Kris Steenackers
|
|
Bart en Leen
25-7-2014
|
27-1-2014 12:50:31
Stuur ns een berichtje naar de meisjes van voce (duovoce.be), heel mooi, zijn professionele muzikanten en doen trouwmissen als hobby erbij.
|
|
Bianca
13-9-2014
|
27-1-2014 17:40:46
Hallo Sanderijn,
superbedankt voor de snelle reactie. We zijn helaas niet echt op zoek naar een zangeres! Toch bedankt en nog veel succes!
Hallo Kris, Bart en Leen,
we bekijken het vanavond alvast even! Bedankt!
|
|
Kenny
|
|
|
|
|
Unieke live performances op topniveau!
in Antwerpen |
De romantische toets voor jullie huwelijk!
in |
Gevarieerd aanbod aan zangers, zangeressen & muzikanten te boeken in duo, trio of band
in Ternat |
Bijzondere muziek voor die bijzondere dag
in Antwerpen |
LIVE MUZIEK OP JE HUWELIJKSVIERING – BRUILOFT – RECEPTIE – TROUWFEEST
in Burcht |
Coverband and live band on higher level
in Deurne |
LIVE MUZIEK & DJ
in Schelle |
Lillee's Land
in Tienen |
De muzikale toets voor jullie perfecte dag!
in Gentbrugge |
De perfecte noot voor uw mooiste dag!
in Heusden |
Prachtige, ontroerende zang voor uw onvergetelijk moment
in Dendermonde |
stijlvolle muziek voor uw huwelijk
in berlare |
Er zit muziek in jullie dag ...
in Zwalm |
|