Nu Online
Momenteel zijn er 604 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Hof van Nazareth of Hof van Beatrijs

14-1-2014 0:08:00
Ik ben nieuw hier, pas verloofd en dus een volledig 'groentje' in het 'trouwgebeuren' :)
Wel heeeeel spannend allemaal.

We zijn net gaan kijken naar het Hof van Beatrijs én het Hof van Nazareth .. en we zijn volop aan het twijfelen :-/! De tuin en de zaal vonden we mooier bij Beatrijs, maar bij Nazareth kwamen ze dan weer professioneler/geruststellender over + we hebben om één of andere reden iets meer vertrouwen in hun keuken/presentatie vd gerechten/...(ook weer geen idee waarom, eerder gevoelsmatig). Iemand die door zij/haar mening ons wat kan helpen :)?

Lizzy

lizzy
6-6-2015
Meld misbruik

Reacties: 10 | Gelezen: 1946

tinne
23-5-2014
 Meld misbruik14-1-2014 5:08:06

Het lizzy,

Mijn eerste huwelijk is ook door gegaan in het hof van Nazareth en niks anders dan lof daar.
Lekker eten,vriendelijke bediening.
Het was wel de keuze van men schoonouders toen,rijkere afkomst en moest allemaal chique zijn.
Voor mij was het toen teveel tralala maar was wel heel tevreden.

Davy

Meld misbruik14-1-2014 8:23:57

Beste Lizzy & Filip

Ik heb verleden jaar in augustus een huwelijk gehad in het Hof van Beatrijs.
Hele mooie tuin om een ceremonie in te doen, de contacten met de verantwoordelijke daar verliepen zeer vlot en professioneel zowel tijdens de voorbereidingen als op de dag zelf.
Met het Hof van Nazareth heb ik momenteel nog geen ervaring, dus daar kan ik jullie niets over vertellen

Vriendelijke groet

Davy

www.allegebeure.be

Silke
29-3-2014
 Meld misbruik14-1-2014 8:39:17

Wij zijn in september naar een trouwfeest in het Hof van Nazareth geweest, en niets anders dan lof daarover. 't Was wel enkel de receptie, in de tuinen, maar dat was zeker af.

LB.

Meld misbruik14-1-2014 8:52:51

Ze zijn beiden dik in orde. Zowel qua eten, als bediening, als professionalisme.
Vooral je persoonlijke keuze/gevoel zal het verschil maken.

Nazareth kleine zaal is ietwat moderner - grote zaal heeft een rustieker gevoel, terwijl Hof Van Beatrijs toch een stuk recenter en strakker oogt

Lizzy
6-6-2015
 Meld misbruik14-1-2014 8:58:42

Al heel erg bedankt voor jullie reacties.
Heel fijn om te lezen!

Vermoedelijk gaan ze beide meer dan OK zijn :), maar kiezen is gewoon niet direct onze sterkste kant denk ik ;).

Bij het Hof van Nazareth zouden we gaan voor het Koetshuis.
Wat daar dan gewéldig is, is dat de mensen die voor het dessertenbuffet en het avondfeest komen ook echt een tafel krijgen toegewezen en rustig kunnen zitten om hun desser te eten. En dat het daar echt in mekaar lijkt over te vloeien (die mensen gaan zich met zekerheid welgekomen voelen :)).

En bij het Hof van Beatrijs moeten deze mensen aan staantafeltjes naast de dansvloer gaan staan. Is (denk ik), direct een ander gevoel.

Bij Nazareth heb ik dan weer zo'n gevoel dat de dansvloer in het midden 'tussen de twee zaaldelen' nogal klein lijkt. Maar ook dit kan weer maar gewoon een idee zijn :).

Véél om af te wegen dus.
En waarschijnlijk twijfelen we ook over veel te veel dingen en loopt alles perfect (vermits het bij beide niet direct het eerste huwelijksfeest is dat ze organiseren :)).

Als er nog tips zijn, zéker welkom!

Groetjes
Lizzy

Katrien
10-8-2013
 Meld misbruik14-1-2014 16:47:15

Wij zijn getrouwd in het Hof van Beatrijs (in zaal Bartholomeus = de grootste zaal). met onze 150 gasten vond ik het wel nodig om de grootste zaal te nemen. De kleine is wel wat nipt, vonden wij. Wij waren er supercontent!!! Een echte aanrader. We zijn er van het begin tot het einde in de watten gelegd. Het eten was ook heel lekker. Onze gasten spreken ons er nog steeds over. Heel wat vrienden die bij ons aanwezig waren en die nog moeten trouwen, hebben deze zaal in hun top 3 gezet om zeker nog eens te gaan bekijken als het bij hen zover is. We hebben wel de DJ van de zaal niet genomen (Dat werd ons door anderen wat afgeraden).

Cindy
15-5-2015
 Meld misbruik15-1-2014 16:49:16

Dag Lizzy, wij trouwen op 15/05/15 in hof van Nazareth, in de salmonzaal omdat wij met een 100 personen zijn.
Ik vond de kleine zaal in hof van Beatrijs niet zo mooi en donker, de grote daarentegen is wel supermooi maar voor ons dus te groot!
We werden veel vriendelijker en professioneler ontvangen door de heer van het hof van Nazareth dan bij beatrijs.
Daarom was het bij ons snel beslist, wat we wel gedaan hebben is onze datum naar een vrijdag verzet omdat we de all in formule bij Nazareth genomen hebben.
Nu betalen we bijna hetzelfde voor 100 personen all in tov ons eerste gedachte, 35 personen eten en erna 65 voor dessertenbuffet!
Laat zeker jullie beslissing weten!

Lizzy
6-6-2015
 Meld misbruik28-1-2014 16:54:51

Bedankt voor al jullie reacties dames :).

Uiteindelijk zijn we gisteren toch nog eens naar een extra zaal gaan kijken, omdat de twijfel bleef en er eigenlijk bij niets een echt 'dat is het helemaal'-gevoel was :).

We zijn gisteren langsgeweest bij de Maekelhoeve in Veerle (Laakdal) en daar waren we eigenlijk meteen verkocht.
Ruime zaal, veel licht. De tuin is niet zo heel groot maar wel heel mooi en verzorgd en een zeer leuke orangerie als alternatief voor de receptie bij regenweer ...
Beetje geïnformeerd bij vrienden die er al naar een feest zijn geweest en enkel lof gehoord.

Dus we hebben gisteren meteen de knoop doorgehakt en een optie genomen op de zaal voor 06/06/'15.
Straks eens voorleggen bij de ouders en hopelijk één van de dagen gaan bevestigen :).

*oeeeeh* spannend :)!

Groetjes
Lizzy

Cindy
15-5-2015
 Meld misbruik29-1-2014 16:06:12

Wauw inderdaad spannend Lizzy!
Heb eens een kijkje op de site gaan nemen en ziet er inderdaad heel mooi uit!
Is het zowat in dezelfde prijscategorie als Hof van....?
Ik heb geen idee waar Laakdal ligt maar lijkt me wel een stukje rijden van hier (Mortsel - Lier)...
Succes!

Lizzy
6-6-2015
 Meld misbruik29-1-2014 16:56:40

Veerle (deelgemeente van Laakdal) ligt eigenlijk vlakbij Westerlo/Geel/... maar langs de andere kant ook vlakbij de grens met Limburg. Maar het is eigenlijk compleet in 'de kempen' :)!

Wij zijn van Heist-op-den-Berg en voor ons is het een klein half uurtje rijden (maw: zoiets als Lier ook is voor ons).

En qua prijsklasse ligt het ongeveer hetzelfde idd, de gemiddelde dingen tussen de € 90 en de € 100 per persoon (wel drank all in tot einde feest, en er is geen einduur), en je kan uiteraard heel zotte dingen gaan doen en tot € 160 per persoon gaan (laten we braafjes aan ons passeren :-D).

Van horen zeggen lijkt het allemaal OK, en hopelijk kunnen we dat binnen 1.5 jaar zelf ook bevestigen, hm :)

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Feestzaal nodig?
Kursaal Oostende Trouwen met zicht op zee! in Oostende
Het is opvallend & apart, romantisch & groots maar ook historisch & prestigieus. Je huwelijk krijgt een unieke en onovertroffen allure. Trouwen in Kursaal is een dag zonder zorgen in volle stijl! Meer info
Zalen 138b Beleef uw feest met zalen 138b! in Harelbeke
Zalen 138b biedt u een perfecte locatie voor allerlei evenementen. Van trouwparty's, feesten en recepties tot productpresentaties. Een feest in zalen 138b gaat over meer dan organiseren. Het gaat over samenzijn en fun! Vrij van drank en traiteur. Meer info
Hof Ten Bosse Stijlvol kader, fijne keuken, zorgvuldige bediening in Destelbergen
Wanneer u kiest voor Hof ten Bosse, dan opteert u voor een stijlvol kader, een fijne keuken en een vlotte en zorgvuldige bediening. Wij werken op de meest correcte manier, waardoor u niet voor financiele verrassingen komt te staan. Meer info
Feestzaal SCALA BVBA Feesten in een uniek decor... in Beveren
Wie op zoek is naar een verrassende locatie voor een huwelijk, familiefeest of bedrijfsevent, kan niet om Scala in Beveren heen: een unieke bioscoopzaal met heel wat troeven. Meer info
Den Orchidee Vakmanschap, motivatie, creativiteit en versheid van de producten zijn ten huize onze sterkste troeven! in Lokeren
In Den Orchidee is ieder feest een nieuw totaal evenement waar gelet wordt op de kleinste details, volgens de wensen van de klant. Wij doen maar 1 feest per keer opdat u kan genieten van een perfecte service. Meer info
Hof Van De Putte Uw feest ... onze zorg ! in Zegelsem-Brakel
Langs hobbelige kasseien, kronkelend door de ongerepte Vlaamse Ardennen, ligt de authentieke 16de eeuwse hoeve 't Hof Van De Putte. Verwen er uw gasten in het nostalgische Zegelsem waar Herman Teirlinck inspiratie vond voor zijn 'Maria Speermalie'. Meer info
Feestzaal Liefmans Catering with a heart in Oudenaarde
Ook op zoek naar eens iets "anders" ? Gelegen langs de Schelde te Oudenaarde is onze feestzaal, verbonden aan de brouwerij Liefmans, een unieke lokatie voor uw huwelijksfeest ! Elk feest is maatwerk en volledig naar uw wens. Meer info