Terug naar overzicht
Wij bestellen altijd via smartphoto. Mooie boeken en heel goede klantenservice. 1× een klacht gehad en probleem hebbe ze meteen opgelostxxx
Ik heb al eens een album bij Albelli laten maken en was er zeer tevreden over.Blurb is ook heel goed en ruim van aanbod.
Ik heel goede ervaringen met Albellig. Heel mooi kwaliteit van fotoboeken!Gr
Wat naar afdrukkwaliteit beter is dan Albelli en Smartphoto is www.profotonet.nl.GroetjesTimwww.ragazzo.be
Heel tevreden over http://www.top-fotoalbum.be/
Zeer tevreden over albelli!
mmmm,blijkbaar toch goede ervaringen bij albelli,en ook andere sites.dank jullie wel voor de tips xxx
Heb ook al een fotoboek laten maken bij Albelli, en was er ook tevreden van.Het merendeel van mijn fotoboeken komen van bij foto.com, en ben daar ook telkens heel tevreden van.
Ik maak elk jaar een fotoboek via albelli. Ik blijf tevreden. We hebben ooit eens een boek gehad waar een kleur niet klopte en kregen gratis een nieuwe, de juiste dan
Zeer tevreden van de kwaliteit bij albelli. Onze volgende boek zal weet van daar komen.
Ik heb voor de trouwbeurs in kortrijk een fotoboek gemaakt via albelli en heel tevreden over het boek en de service van albelli zelf. Vragen worden heel vlug beantwoord en het boek heb je binnen de 7 dagen in huis. Na het maken van het boek krijg je tijdens het bestellen eerst een pagina met eventuele fouten, zoals een te lage resolutie, dubbele foto's in het album enz... dat kan je dan nog altijd eerst aanpassen voor je verder gaat met bestellen.
de vent heeft toch liever om met een fotoalbum te werken,is veel origineler,die fotoboeken zijn te modern voor monsieur :)nuja dat zal ook mooi staan op mijn boekenkast met mijn andere collectie van de trouw ;)