Terug naar overzicht
je vind best grote maten in de winkels en soms zijn ze niet groot maar wel groter te verkrijgen.Ik heb 46-48 en nog een kleed gevonden in de gewone collectie. Dus mss toch eens gaan kijken voor je iets laten maken om te weten wat je het beste staat veel succes!!
Hey MarjanHeel mooi kleedje daar! Ik denk niet dat je dat snel in een bruidswinkel gaat vinden.Dus waarom is het dan geen goed idee om je kleed door een naaister te laten maken?Ik denk dat ze altijd wel met het silhouet beginnen, en pas later met de stoffenkeuze en uiteindelijk afwerking. Vraag eens aan je naaister wat de verschillende stappen in het proces zijn :) misschien dat zij je dan kan geruststellen.Veel succes!
44-46 is niet zo groot hoor ik ken veel zaken die ook tot 50 gaan, nu voor zo retro kan je misschien eens kijken bij het merk vivien of holloway ze hebben zeer mooie vintage trouwjurken
Mijn moeder maakt mijn kleed ook, maar ik ben wel gaan passen in winkels om zeker te zijn wat je echt mooi staat. Wat ik eerst in mijn hoofd had, viel tegen toen ik het probeerde.. Dus moest ik van jou zijn, toch eens gaan proberen!
Hey Marjan,November Styling is mijn advies, niet twijfelen en gewoon op afspraak gaan. Ze heeft zowat 100 stofstallen en kleurwaaiers van elke type bruidsstof, je kan daar gewoon niet buiten komen met het idee dat je je goesting niet gevonden hebt.Groetjes, Nele