Terug naar overzicht
Silke,In de Dreamland winkels kan je deze makkelijk vinden (zijn wel enkel de witte).Misschien even bellen om te vragen of ze er bij jou in de buurt hebben?Wij gaan er in elk geval elke keer onze wensballonnen halen.Succes!Isabelle Alexandrehttp://cedricalexandre.com
als ik nie mis ben verkopen ze die ook in de action
Die van Action vertrouw ik niet zo ... 't Is nog altijd een vuurtje dat je de lucht insteekt natuurlijk. Ik ga eens bij Dreamland binnenspringen, bedankt voor de tip!
en in de ava?
Let wel op, niet overal mag je wensbalonnen op laten gaan. Hangt van gemeente of stad af. Dus vraag dit zeker eerst goed na.
Bij ons zou 't geen probleem zijn. De stad Antwerpen doet enkel moeilijk over vuurwerk (begrijpen wie begrijpen kan ...) Ava zet ik ook op mijn lijstje! Bedankt!
Ze verkopen ze ook bij AS Adventure. Aangezien je van Wilrijk bent: op de Boomsesteenweg dus.
Wij hebben er gekocht op Groupon :)
Jammer dat je heel ver uit mijn buurt woont, ik heb nog 2 dozen van elk 50 stuk en hier mogen ze niet meer gebruikt worden, boete per ballon is 250 euro.
Jacky van waar ben jij ?Is er iemand die weet waar je informatie kan vinden over het wel of niet mogen oplaten van die wensballonnen?Ik had dat zoooooo graag ook gedaan op mijn huwelijk 's avonds maar iedereen raadt het mij af omdat het echt in vele plaatsen niet meer zou mogenIk denk erover na om dan gewone ballonnen omhoog te laten maar effect is lang hetzelfde niet hé ...
Jacky, ik ben evt ook wel geïnteresseerd, mr het lukt me niet om je een pb te sturen. Laat je eens prijs enzo weten aub? Dikke merci!
Wij doen ons feest in Dilbeek, en moeten zo een formulier aanvragen bij de gemeente, maar het zou mogen want is al gedaan voor ons… We hebben er 70 om op te laten :)
Ik heb hier inderdaad ook gewoon naar de gemeente voor gebeld.
Marijke, waar heb jij deze gekocht?
Oeps, te snel, Groupon dus... :-)
Groupon inderdaad :D