Terug naar overzicht
goeie keuze qua zaal ;) ben ze ook gaan bezichtigen. hebben ze zelf geen dj die ze aanraden?
Wij waren heel tevreden van DJ Cedric van Studio Happy Music!
Jullie datum is momenteel nog vrij.Groeten,Thierry Heldenberghwww.trouwfuif.com
Hoi,DJ Sweeby via Poll van Ghent!Al een paar héél goede feestje gehad met hem. Hij is ook onze DJ.Groeten
Hallo, wij hebben poll van ghent. Maar zie nu dat we dezelfde trouwdatum hebben, dus zal hij niet meer vrij zijn. Zijn collega's zoals sweeby hierboven vermeld is ook goed
Cortina is idd een zeer toffe plaats om het feest te laten doorgaan.Zelf ben ik al verschillende keren op die plaats geweest en nog geen negatieve ervaringen gehad.Tot heden staat jullie huwelijksdatum nog vrij en dus is alles nog mogelijk.Neem gerust contact op met mij op info@partysound.be of verdere info kan je vinden op www.partysound.be .Groeten, Bart...PARTYSOUND
Beste Beatrijs,Neem gerust even een kijkje wat ons concept is en wat wij te bieden hebben. U kan ook via mail meer info vragen of we kunnen een folder met meer info opsturen. www.disco-cooldown.be info@disco-cooldown.be
Hallo Beatrijs,De datum is nog beschikbaar. Wil je referenties?? Vraag aan Chris Vanneste (Cortina) wat hij van mij denkt.Mvg,Arne Defeverinfo@dj-workshop.be
Hallo Beatrijs,
De datum is nog beschikbaar. Wil je referenties?? Vraag aan Chris Vanneste (Cortina) wat hij van mij denkt.
Mvg,
Arne Defever
info@dj-workshop.be
Hey,Wij trouwen in huis van Wonterghem en nemen Dj Christiaan van Klimaxs musicIs ook Dj in het Feestpaleis te Beervelde en draait zeer goed.Bel hem es op 0474/663 420.Mieke
Alvast Proficiat , Wij stellen ons hierbij graag voor , Wij zijn MEL productions DJ team uit het Gentse, Daar wij meerdere Dj 's aan het werk zetten hebben wij de trouven zoals een reserve werking , en voor iedere stijl een gepaste Top dj .Ook bij ons geen verassingen een vaste prijs , en alles zit in deze prijs inbegrepen .Graag contacteren wij u verder voor een persoonlijk gesprek . Muzikale groeten Mel productions www.melproductions.be
Wij stellen ons hierbij graag voor , Wij zijn MEL productions DJ team uit het Gentse,
Daar wij meerdere Dj 's aan het werk zetten hebben wij de trouven zoals een reserve werking , en voor iedere stijl een gepaste Top dj .
Ook bij ons geen verassingen een vaste prijs , en alles zit in deze prijs inbegrepen .
Graag contacteren wij u verder voor een persoonlijk gesprek .
Muzikale groeten
Mel productions
www.melproductions.be