Nu Online
Momenteel zijn er 735 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Bloemblaadjes

15-1-2014 10:34:12
Ik zie af en toe op foto's (vooral van trouwfeesten in de states) dat er een bloemenblaadjestapijt tussen de stoelen ligt. zijn er van jullie die al eens met bloemblaadjes gewerkt hebben ? en zo ja, kan je dat ergens kopen of koop je dan eerst een boel bloemen en moet je die dan allemaal plukken ? en hoe lang blijven die bloemblaadjes mooi .. etc ...

https://www.google.be/search?q=bloemblaadjes+huwelijk&a...

jeroen
23-8-2014
Meld misbruik

Reacties: 10 | Gelezen: 1039

Rebecca
27-4-2013
 Meld misbruik15-1-2014 11:03:37

Arbeidsintensieve bezigheid maar met een mooi resultaat. De bruidjes op het forum die dit al gedaan hebben (in mijnen tijd) hadden op vb een ebay fake bloemblaadjes (maar dat zie je er niet aan) gekocht en deze één voor één vastgelijmd met een lijmpistool.
Ik heb in al mijn zoektochten op het internet nog geen zo'n tapijt te koop aangeboden gezien (waarschijnlijk omdat het te duur zou zijn door de vele uren werk).

Melissa
27-6-2014
 Meld misbruik15-1-2014 12:10:43

Ik wil zelf ook zo een bloemblaadjesloper. Denk mijn blaadjes via ebay te bestellen. Ik je ze eens gevonden klaargemaakt maar dit was meer dan 400€ voor een loper. Voor dat geld zit ik wel uren bloemblaadjes te lijmen :-D

Marijke
4-10-2014
 Meld misbruik15-1-2014 14:01:08

Kan je eens een foto doorsturen van een voorbeeldje? Klinkt wel heel mooi :)

Tiny
12-7-2014
 Meld misbruik15-1-2014 20:14:36

AVA , wel geen echte maar herbruikbaar ? :))
anders bij de bloemenwinkel navragen of ze dit willen doen .. ze zullen dit wel doen ;)

tima
8-9-2012
 Meld misbruik15-1-2014 23:19:37

dit was de mijne en idd ook bloemblaadjes van ebay en 1 per 1 vastgelijmd terwijl ik naar seizoen 1,2,3van grey's anatomy heb gekeken
[URL=http://s1332.photobucket.com/user/timahayden/media/_MG_0659_zps027a... ]

tima
8-9-2012

jeroen
23-8-2014
 Meld misbruik16-1-2014 12:18:02

amai da ziet er wel mooi uit, heb je hem niet te koop staan ? :-) Heb je toevallig een detailfoto hoe je dit gemaakt hebt ? dan ga ik proberen mijn aanstaande te overtuigen :-)

Marijke
4-10-2014
 Meld misbruik16-1-2014 12:53:03

Supermooi inderdaad! IK denk dat ik daar ook eens ga aan beginnen :D Heeeel mooi gedaan!

tima
8-9-2012
 Meld misbruik16-1-2014 21:19:42

dit is de enigste foto die ik nog heb http://i1332.photobucket.com/albums/w608/timahayden/blo...
eerlijk gezegd kweet zelfs niet of mijn lopers het allemaal overleefd hebben want ik heb ze nadien gebruikt aan de ingang van de feestzaal .
wel kan dit meegeven koop je bloemblaadjes in bulk anders komt dit echt duur uit want ik had er zo een 5000 nodig (had er 6000 besteld en nog een half zakje over)
vast lijmen met een lijmpistool en niet met superglue of een lijmspuitbus (believe me het werkt anders niet ze vallen er gewoon terug af )
voor de basis heb ik onkruiddoek (ik had de zwarte omdat de kerk vloer ook zwarte kerktegels had ) gekocht in de action was de goedkoopste optie (wel de stoffen versie en niet de plastieke versie) tenzij je ergens tulle vind die goedkoper is
Probeer bij het lijmen geen lijntjes te maken met je bloemblaadjes maar lekker warrig door elkaar voor een mooi resultaat (ook verschillende tinten geven een leuk effect )
Om je loper mooi te laten liggen wekt dubbelzijdige tape heel goed in de kerk
Grootste tip geduld :-) maar het loont als je het resultaat ziet

jeroen
23-8-2014
 Meld misbruik17-1-2014 9:28:41

mooi gemaakt ! , bedankt voor de tips tima ! we weten weer wat te doen :-)

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...