Terug naar overzicht
Hey!Wij hebben momenteel de volgende: Hey Brother (Avicii) voor een stukje waarbij we broers en zussen hebben bedankt.Ik heb je lief (Stef Bos) na de geloften.Dochters (Marco Borsato): bijzonder cliché, maar zo treffend.Wat ik ook fijn vind: Yound and Beautiful (The Great Gatsby)
Wij hadden- Intrede suite: "Feather Theme" - Alan Silvestri (Thema van Forrest Gump)- Intrede bruid: Prince of Denmark's March- "Have I Told You Lately" - Van Morisson- "Avond" - Boudewijn de Groot- "Ik Zal Jouw Man Zijn" - Raymond vh Groenewoud- "Everything" - Michael Bublé- Uittrede: Een prachtige accoustische versie van "500 Miles" van The Proclaimers:-)
heej,Wij zijn nog niet heel zeker van onze muziek. Maar wij gaan waarschijnlijk kiezen voor enkel en alleen nederlandstalige liedjes.Gerald troost - Ons moment Sasha en Davy - Wij zijn éénDeze 2 vind ik zeker leuk :)
heej,
Wij zijn nog niet heel zeker van onze muziek. Maar wij gaan waarschijnlijk kiezen voor enkel en alleen nederlandstalige liedjes.Gerald troost - Ons moment Sasha en Davy - Wij zijn één
Deze 2 vind ik zeker leuk :)
Wat vinden jullie van de volgende:Begin = Amelie Poulain (comptine d'un autre été)Ellie Goulding (how long will I love you)Edward Sharpe & the magnetic zeros (home)Snow patrol (just say yes)Einde = Rudimental ft. John Newman (feel the love)
In het nederlands denk ik aan:Als ze lacht - YevgueniIk heb je lief - versie van Free Souffriau, groot verschil met die van Paul De Leeuw