Terug naar overzicht
ik :) als ik iets bestel heb ik het meestal binnen de maand. altijd correct ontvangen, goed verpakt en nog geen douanekosten moeten betalen. ik ben fan :)
Ikke :-)bijna ALLES en alleen nog maar één pakketje "verloren" in de post. Wat je beter wel weet is dat er belastingen bijkomen. Niet altijd maar bij mij toch bijna altijd en kostte me tussen de 16 en 36 euro.Ik vraag nu altijd op voorhand wel of ze met een track and trace willen verzenden zodat ik mee kan volgen waar het zit. Betaal je weer wat meer maar liever dat dan niets ontvangen.
Tot nu toe allesaltijd goed verlopen.Net als bij ebay koop je telkens van verschillende verkopers.De gebruikerswaardering steeds nakijken...
ik heb reeds een 4-tal keren besteld bij Etsy. Altijd zeer goed verlopen. Ik ben ook fan :-)
ik ben ook fan!
Hier ook zeer positief over Etsy. Natuurlijk moet je enkel douaenkosten betalen als het vanbuiten de EU wordt verstuurd en als je over een bepaald bedrag zit (45 EUR als ik mij niet vergis). Altijd alles goed ontvangen.
Ik denk dat de douane niet per se te maken heeft met het bedrag van je aankoop, maar met wat erin zit en uit welk land het komt. Veel verkopers vermelden dit ook op hun website of je ziet het in de commentaren van andere kopers.Ik heb 3 keer iets besteld: gepersonaliseerde manchetknopen voor mijn man voor onze trouw (schitterend en niet duur), champagneglazen, en een echte bont-stola. Op de laatste heb ik 55€ douanekosten moeten betalen, maar dat had met het bont te maken, maar hier was ik uitvoerig voor gewaarschuwd. De champagneglazen (ik had er veel besteld) waren duurder dan de stola, maar hierop moest ik geen douanekosten betalen...Maar ook ik heb alleen maar positieve ervaringen :-)
Heeft er iemand toevallig ook ervaring met het bestellen van kledij via etsy ? ik heb daar namelijk een prachtig jurkje voor mijn bloemenmeisje gezien :)
Ik heb vorige week een jurkje op etsy besteld vr mijn dochtertje, dus ik ben in blijde verwachting :) Ik moest rekening houden met 3 weken om het te maken en dan een week verzending, dus hopelijk heb ik het half maart. Ben al benieuwd! :)