Terug naar overzicht
Hallo,
hieronder een "voorlopige" planning van onze dag... vermoedelijk blijft het wel zo, maar soms is er snel iets veranderd é?!
Liefs Ann
08:00u aankomst fotografe
08.30u/09.00u aankomst kapster 1)haar Silke
2)haar Ulrike
3)haar Ann
09:00u aankomst visagiste 1) make up Silke
2) make up Ulrike
3) make up Ann
09:00u Nico haar Femke (& Florian)
09:00u Elle & Dimi > corsages ophalen
09.00u aankomst ouders bruid > mama haar > Nico
09.30u aankomst Elle & Dimi (+/-)
Dimi bloemen gemeentehuis wegbrengen
10:30u/11.00u aankleden
11:30u hapje en drankje
11:45u aankomst vervoer
12:10u vertrek gemeentehuis
12:30u plechtigheid gevolgd door receptie
13:30u vertrek foto’s op locatie voor bruid en bruidegom
kleine broodmaaltijd in ... voor
suite
15:50u vertrek richting huiswaarts
16:15u make up bijwerking
16:30u vertrek naar feestzaal
17:15u aankomst feestzaal & drankje
+ maaltijd
20:00u start receptie (hapjes e drank)
22:00u einde receptie, start huwelijksfuif met
aankondiging suite + bruidspaar + speech
22:20u taart + koffie
22.40u openingsdans + aanvang fuif
00:30u frietjes
Ziet er tof uit! Slim dat je wat tijd voorziet voor bijwerking make-up, dat ga ik onthouden
Hey Ann,Toffe planning! Wij doen ook frietjes als midnight snack :-).Hoe doen jullie dit? Wij zijn in totaal met 160, waarvan 80 reeds gaan gegeten hebben..ik heb nu dus geen idee voor welk aantal we frietjes moeten voorzien, want in kan me voorstellen dat niet iedereen nog zal eten.. Het is niet lang meer voor jou! Veel succes ;-)
Hoi Ann,het ziet er goed uit zo. Je hebt wel een snelle kapper zeg, maar misschien moet er niet zoveel gebeuren met de haren van de meisjes of komen ze met meerdere?Wel leuk die frietjes als midnight snack. We hebben hier ook nog aan gedacht maar uiteindelijk gekozen voor een soepbuffet... Ik vind dat toch wel fijn dat er zo 's nachts nog wat te knabbelen valt, zeker tijdens de periode waarin jij en ikzelf trouwen.Begint het al niet serieus te kriebelen, nu is het echt een race tot de finish hé.Vele groetjes
Hoi hoi, voor de frietjes rekenen wij gewoon het aantal genodigden, maar moeten maar betalen voor t verbruikte aantal... Wat de kapster betrefd... Mijn haar word opgestoken door haar ennmijn man is ook kapper... Dus kappershanden genoeg in huis;-)... T kriebelt wel hoor!
Hihihi... Begon net te twijfelen Seg... ;-) maar we hebben 2 u tijd om onze haren te doen... En die van ons prinsesje zullen Wss al vroeg gedaan worden... Lol da s de stress denk ik ;-)
Klinkt als een heerlijke dag. Geniet volop, van elk moment!