Nu Online
Momenteel zijn er 580 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Nog 4 weken...

16-1-2014 16:24:20
Over 4 weken treden wij in het huwelijk, het begint te korten en de stress stijgt!!! Gisteren mijn kleed nog eens gaan passen, het wordt nu versteld.
Ik heb nog wel wat te doen en het is net of ik geen tijd meer heb.
Ook heb ik soms twijfels ''met wat ben ik bezig'' en ''is hij de man voor de rest van mijn leven'' zijn vragen die soms door mijn hoofd spelen. Mijn verloofde zegt dat ik koude voeten heb en dat het normaal is (ik heb al 2 mislukte huwelijken achter de rug) maar soms vraag ik me toch af of ik wel juist doe... Ook al kijk ik enorm uit naar 14/02/2014... Heeft hier nog soms iemand last van??

sonja
14-2-2014
Meld misbruik

Reacties: 6 | Gelezen: 1060

evy

Meld misbruik16-1-2014 16:30:51

Wij trouwen in mei en hebben in totaal anderhalf jaar gehad om alles te plannen. Nu begint de stress ook te komen op vier maanden voor de trouw mbt planning van alles. Ik denk dat het compleet normaal is om er mee in te zitten. Even ademen, op papier schrijven wat er nog allemaal gedaan moet worden en dan een dikke, vette, rode streep door de acties trekken die je hebt verwezenlijkt. :)

karina
14-2-2014
 Meld misbruik16-1-2014 16:32:18

Hoi , wat leuk , wij trouwen ook 14/2
vandaag ga ik mijn kleed weer passen en als het in orde is dan breng ik het mee naar huis
Ook hier nog wat te regelen , morgen nog is afspraak met de feestzaal , volgende week afspraak met dj , moet nog kousen/panty's kopen was ik gewoon vergeten
Nog kleding voor mijn zoon van 14j , maar komt wel in orde

Ook ik tel enorm af naar onze dag , ik hoop op een winterzon en mijn toekomstige hoopt op sneeuw

Veel succes en xxx

sandrine
14-3-2014
 Meld misbruik16-1-2014 17:50:38

hier een maandje later dna jij,ik heb geen twijfels,ik wil heel graag de vrouw zijn van mr boussier :)
ik weet voor de volle 100% dat hij de man van mijn leven is,trouwen komt daarna voor mij nooit meer in,ok zeg nooit nooit,maar bij mij is dat zo.
na dit huwelijk die zal komen wil ik nooit mer trouwen laat staan nog een andere relatie aangaan,ik zei net nog tegen mijn hubby,ik weet niet of ik voor een andere man gevoelens zou kunnen krijgen moesten wij uit elkaar gaan,ik zie mijn hubby veel te graag,zou ervan kapot gaan denk ik,nuja na 2 huwelijken begrijp ik je twijfels wel hoor.

Dorothy
15-3-2014
 Meld misbruik16-1-2014 19:15:55

Ik heb ook last van stress.
Deze week toevallig Koppen XL gezien ??
2 op de 3 koppels gaan uiteen, dan kom ik in ademnood als ik daaraan denk.
Zeker als je dan weet hoe de kinderen er vaak de dupe van zijn.
Maar toch kijk ik er ook ENORM naar uit en zou me ook geen leven meer zonder hem kunnen inbeelden, trouwen of gewoon samen wonen, maakt iet uit, als ik maar bij hem ben.. (liefst wel trouwen hé, begrijp me niet verkeerd hé !)

Ik denk wel, als je al eens de pech of 2x hebt meegemaakt, dat je wel gaat twijfelen, dat is volgens mij meer dan normaal.
Geniet er nog maar van en verwarm je voeten maar, dat ge niet ziek wordt :-))

Rebecca
27-4-2013
 Meld misbruik16-1-2014 22:12:45

Geen zorgen Sonja. Dat toont alleen maar aan hoeveel belang je hecht aan de juiste keuze maken en gebeurt bij veel bruidjes bij die laatste stress momenten. Op jullie grote dag smelten die twijfels als sneeuw voor de zon.

Dorien
22-2-2014
 Meld misbruik17-1-2014 10:08:29

Hey Sonja,
hier ook een nerveus bruidje. Ik heb massa's checklists en alles zit mooi op schema, maar elke dag komen er bij mij 'wat-als' vragen opduiken.
Ik vind het ook eng om de rest van mijn leven met dezelfde persoon te delen. En neeeeeen, ik twijfel niet aan mijn liefde voor hem. Maar het is een grote stap die je neemt.
Vier jaar geleden had ik zelfs nooit gedacht dat het zou blijven duren, zeker niet gezien de uitdagingen die wij al hebben voorgeschoteld gekregen. En ik wil heel graag zijn vrouwtje zijn en blijven. Maar laten we wel realistisch blijven, veel koppels halen het niet. En ik heb niet meer de naïviteit om er zomaar van uit te gaan dat dingen voor het leven zijn... Je moet geluk hebben en er hard aan werken, elke dag. Ik hoop gewoon dat onze liefde sterk genoeg is en blijft om nog lang samen gelukkig te mogen zijn.

Maar dat je het eng vindt, daar kan ik helemaal inkomen... Ik wou eigenlijk een gelijkaardig onderwerp starten. Soms zou ik willen dat ik er allemaal wat meer onbezonnen en naïef tegen aan keek, maar dat kan ik nu eenmaal niet. Dus ik vind het reuze spannend en de zenuwen zijn hier nu al geland...

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...