Nu Online
Momenteel zijn er 623 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

boekje 101 redenen waarom ik van je hou

16-1-2014 20:33:54
Hoi hoi

Ik ben door dit forum op het idee gekomen om een boekje te maken met 101 redenen waarom ik van mijn aanstaande hou. Ik ben hier al even mee bezig en mijn lijst met 101 redenen is klaar.
Nu zit ik een beetje vast met het maken van dit boekje. Ik weet niet goed hoe ik hieraan moet beginnen.
Zijn er van jullie die dit ook gemaakt hebben of hiermee bezig zijn en mij enkele ideeën kunnen geven voor het samenstellen van het boekje?

Groetjes
Stephanie

stephanie
26-4-2014
Meld misbruik

Reacties: 2 | Gelezen: 451

Ann
14-9-2013
 Meld misbruik16-1-2014 23:33:14

Hey Stephanie,

Ik had een variant gemaakt op het 101-boekje. Ik heb vanaf 101 dagen voor de trouw elke dag een kaartje gegeven. Hierop stond een reden, de datum en het aantal dagen tot de trouw. Mijn man heeft al die kaartjes in een fotoalbum gestoken en ze worden nog regelmatig boven gehaald (vooral als hij iets mis heeft gedaan :) )

Groetjes!!

stephanie
26-4-2014
 Meld misbruik17-1-2014 19:19:41

merci voor je reactie. Ik ga nog eens nadenken hoe ik het precies ga doen. Voor 101 dagen ben ik te laat want het zijn maar 98 dagen meer tot de trouw dusja.

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...