Nu Online
Momenteel zijn er 617 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

boekje 101 redenen waarom ik van je hou

16-1-2014 20:33:55
Hoi hoi

Ik ben door dit forum op het idee gekomen om een boekje te maken met 101 redenen waarom ik van mijn aanstaande hou. Ik ben hier al even mee bezig en mijn lijst met 101 redenen is klaar.
Nu zit ik een beetje vast met het maken van dit boekje. Ik weet niet goed hoe ik hieraan moet beginnen.
Zijn er van jullie die dit ook gemaakt hebben of hiermee bezig zijn en mij enkele ideeën kunnen geven voor het samenstellen van het boekje?

Groetjes
Stephanie

stephanie
26-4-2014
Meld misbruik

Reacties: 5 | Gelezen: 636

tinne
15-5-2015
 Meld misbruik16-1-2014 21:05:34

Wat een tof, romantisch, origineel idee, Stephanie! Misschien kan je dit verwerken in een fotoboekje dat je online maakt met dan op de achtergrond foto's van jullie/jou?

Ilvy
18-7-2014
 Meld misbruik17-1-2014 7:39:50

Hoe leuk Stephanie, ik ben met het zelfde bezig. :-) Ik ben het gewoon aant maken in een word document maar waarbij de blz wel liggend staan. Ik hoop dat je begrijpt wat ik bedoel. Die blz. heb ik verdeeld in 2 kolommen. Op het einde is het een beetje knippen en puzzelen. Ik was van plan het op steviger papier af te drukken en dan samen te bundelen met ijzeren ringetjes.

tinne
15-5-2015
 Meld misbruik17-1-2014 15:04:20

Je kan automatisch een boekje laten maken met bookletcreator, anders is het inderdaad een heel puzzelwerk!

stephanie
26-4-2014
 Meld misbruik17-1-2014 19:18:18

merci voor de reacties. Kga nog eens nadenken hoe ik het precies ga doen.

Chantal
3-5-2014
 Meld misbruik3-3-2014 12:14:04

Ik maak het in de vorm van een magazine via http://www.jilster.nl/

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...